tipje Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Heb een ip camera van mar***ek. een robocam wireless 8 maar het wil me niet lukken om het draaiend te krijgen, wie heeft er ervaring mee??
Ome Merde Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 wat heb je allemaal al geprobeerd ? handleiding gevolgd ? wat lukt er niet ? merDe deze ruimte is te huur
tipje Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Geplaatst: 7 maart 2008 alles geprobeerd, maar de handleiding geeft aan installeren endan verder gaan met setup wizzard. maar de setup wizzard is niet te vinden. Staat wel onder conf scherm en dan programma,s verwijderen maar niet onder program files??? Kom er niet verder mee. gebruik windows vista.
Ome Merde Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 en wat is het merk ? op google vind ik niks over de mar***ek merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 de handleiding geeft aan installeren endan verder gaan met setup wizzard. maar de setup wizzard is niet te vinden. is die wel geïnstalleerd dan ? je kan hem hier downloaden. de software voor deze camera vind je hier alhoewel deze camera met ingebouwde webserver ook gewoon via de browser beeld moet geven. je zou ook, als je de camera "bedraad" in je netwerk opneemt (tijdelijk), middels een IP-scanner kunnen laten scannen naar het IP-adres om hem vervolgens via de webinterface te configuren (w.o draadloos). zo heb ik het met mijn Ovislink WL-1100 ook gedaan ... merDe deze ruimte is te huur
tipje Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Geplaatst: 9 maart 2008 Ome Merde heb hem via interne netwerk opgezocht en geinstalleerd, nu werkt hij perfect. Bedankt voor de tip.
Ome Merde Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 no problem ... merDe deze ruimte is te huur
tipje Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Geplaatst: 11 maart 2008 Nu kan ik met de camera wel intern eigen netwerk alles bedienen. Wat moet ik doen om hem buiten mijn eigen netwerk toch de camera te kunnen bedienen en kijken. Kan onmogelijk waarschijnlijk mijn interne ip adres gebruiken. Hij heeft een ingebouwde webserver, iemand een tip?
Simean Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 je zal op je router port forwarding moeten opzetten. Als het standaard web poort is zal je poort 80 moeten doorverwijzen naar je interne ip poort 80. zoek maar eens op portforwarding, gaat je zeker op weg helpen. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Ome Merde Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 klopt. ik zou e.e.a wel beveiligen met een password en niet op poort 80 of 8080 gaan zitten, maar da's een persoonlijke mening. merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Origineel bericht van: tipje Nu kan ik met de camera wel intern eigen netwerk alles bedienen. Wat moet ik doen om hem buiten mijn eigen netwerk toch de camera te kunnen bedienen en kijken. Kan onmogelijk waarschijnlijk mijn interne ip adres gebruiken. Hij heeft een ingebouwde webserver, iemand een tip? Currports installeren en kijke welke poorten er worden gebruikt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
tipje Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Geplaatst: 11 maart 2008 Dus als ik poort 81 b.v los zet moet ik van niet mijn eigen netwerk inloggen door?? Dan moet het gaan lukken.
Ome Merde Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 lokaal : http://ip.adres.van.camera:81 internet : http://extern.ip.adres.provider:81 hoihoi, merDe deze ruimte is te huur
tipje Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Geplaatst: 11 maart 2008 Poort open gezet, nu kan ik wel inloggen (intern) met poort 81 kijken maar mijn kennis geeft aan dat hij website niet gevonden ziet. Waar zit de fout??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen