sat_viewer Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Operating system windows xp sinds de installatie van servicepack 2 krijg telkens een pop-up blokker bovenaan het scherm als ik een bestand wil downloaden. Citaat: Het downloaden van bestanden wordt om beveiligingsredenen door Internet Explorer geblokkeerd Ik reeds in het menu / extra / pop-up blokkering en de internet opties pop-up blokkeringen uitgeschakeld, zonder resultaat. Ooit in een ver verleden heb ik dit na veel klooien wel es weggekregen, maar weet in godesnaam niet meer hoe. Wie weet nog wel hoe het moet? many tnx, sat_viewer
Gast ozzo Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Dat is geen pop-up in de zin van het woord. Hoort gewoon bij Windows XP en heeft iedereen. Maar goed ook want op deze manier kunnen er geen scripts meer doorheen slippen die je niet zou willen ontvangen. Je moet er dus mee leren leven ;-)
sat_viewer Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Geplaatst: 7 maart 2008 Ok eender hoe je het noemt, maar het is wel uit te schakelen. Dit lukte me in het verleden, enkel weet ik niet meer hoe sat_viewer
Gast ozzo Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 IE > Extra > Internet Opties > Beveiliging en dan bij instellingen kun je e.e.a. veranderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen