SatBaron Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Beste mede-Satters, Wie heeft er al ervaring(en) met de Anttron CS 14 Card Splitter ? Deze heb ik zelf een week of 3 á 4 geleden aangeschaft. Met dit geval wil ik de Mediaguard (Seca2) Canal Digitaal kaart mee kunnen aansturen op zowel m'n PC als in de Nokia 9600. In de pas aangeschafte Mediaguard-CI van CD werkt de slavekaart niet. Morgen krijg ik mijn (andere) bestelde Aston 1.07 thuis. In de hoop dat dit dan wél gaat werken. Hopelijk zijn er wat mede satters die de Anttron CS 14 Card Splitter heeft en we wat ervaringen kunnen uitwisselen. Vriendelijke groeten, SatBaron
W3ird_N3rd Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb zo'n ding niet en kan er weinig over vinden. http://www.anttron.be/catalogue/other.pdf geeft ook weinig info volgens mij. Maar het ziet er wel aardig uit. Wat heb je ervoor betaald, en welke coderingen kan dit ding aan? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen