DroomDoos Geplaatst: 6 maart 2008 Geplaatst: 6 maart 2008 Ik gebruik (helaas) MS Windows Vista, daarin zit Windows Mail. Voorheen gebruikte in gewoon outlook en heb daar een lijst met e-mail adressen geexporteerd van mensen die ik wil blokkeren zodat deze direct in de spambox komen. Nu is deze lijst behoorlijk lang (denk aan ruim 1000 regels) en zou deze lijst graag in mijn Windows Mail willen toevoegen, maar wat ik tot dusver kan vinden is dat je er alleen maar 1tje per klik kan toevoegen. Heeft iemand een idee of is er misschien een importer tool ofzo voor? Thanks
jeevanhoof Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Heb je al eens nagegaan hoeveel van die adressen er nog doorkomen in Windows mail? Standaard zit er een heel goede spam filter in (Als je deze tenminste elke maand update). Terwijl er vroeger elke dag 10 tallen ongewenste mails binnen kwamen , komt er nu sporadisch eens een enkele door. Tenzij het bekende zijn van u, zou ik me niet te veel zorgen maken. Windows mail filterd ze er wel uit. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Ome Merde Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Voorheen gebruikte in gewoon outlook dan installeer je die toch weer ? Outlook is een onderdeel van Office, niet van Windows merDe deze ruimte is te huur
MagicOnline Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Ik denk dat de TS Outlook Express bedoelde. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
DroomDoos Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Geplaatst: 7 maart 2008 Inderdaad, ik bedoelde Outlook Express... Maar die adressen zijn van mensen waarvan ik gewoon niet wil dat ze mij mailen. Mede door een leverancier die een CC stuurde i.p.v. een BCC krijg ik daar nog vele emails van binnen van mensen die menen hun bedrijf te moeten gaan promoten aan de rest van de CC list...
Ome Merde Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 uiteraard wist ik dat wel echter wou ik het even zeker weten, er zit nogal een verschil in Outlook Express en Outlook misschien heb je hier wat aan (mits je XP bak met Outlook Express nog beschikbaar is) merDe deze ruimte is te huur
DroomDoos Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Geplaatst: 8 maart 2008 Heb hem niet beschikbaar, maar we richten wel effe een pctje in met xp... Bedankt voor het meehelpen zoeken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen