Gast bolli Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 @allemaal, Deze toolbox is iets overzichtelijker met de meest gebruikte programma's voor de pioneer. De programma's die gebruikt kunnen worden: - Mediacom 3.3 NL - Media Communicator v3.3 - MES v2.6 - Mediasat Editor Studio v2.6 - MConnect v2.99 - Mediasat Connect v2.99 - Pionero v5.0 NL - Firmware / Kanalen (Dlo/8888) Naast elk programma is een Help geplaatst, zodat direct de uitleg opgeroepen kan worden. Incl.Setup met Icon op Bureaublad - succes! =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed .
Johan45 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: bolli zie ook dvbupload... Volgens mij werkt de download weer niet? Ik had deze toolbox verkleind naar 3Mb? Hieronder zal ik proberen ze in delen erop zetten uitleg: Alle drie delen downloaden, Part1 / part2 / part3 (horen bij elkaar) In dezelfde map uitpakken en Setup starten =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen