MR_B Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb diverse snelkoppelingen op mijn bureaublad van websites, ook S4all natuurlijk die niet beeld vullend opstarten. Waar kun je dat instellen? Onder XP Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
WPW Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Eigenschappen van de snelkoppeling en dan bij uitvoeren gemaximaliseerd kiezen? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
MR_B Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: WPW Eigenschappen van de snelkoppeling en dan bij uitvoeren gemaximaliseerd kiezen? Die functie is er niet . Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
WPW Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Start -> programma's -> internet explorer, deze copieren naar je buroblad en dan aanpassen: gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
MR_B Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Geplaatst: 7 maart 2008 Klopt dat werkt wel maar mijn bestaande koppelingen hebben die functie niet ..... Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen