Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mogge allemaal,

Ik kan me herinneren dat er vorig jaar berichten waren dat ITV in het voorjaar van 2008 zou beginnen met een FTA HD zender.

Ik heb nu al een aantal dagen een testbeeld van een zender op de Eurobird 1 (28,5 Oost) die in 1080i staat en een niet geactiveerd Dolby 5.1 geluidsspoor heeft. Hij zit op een transponder van SKY en heeft als "naam" 55355. TP 12.607V - 27500 - 2/3.

Zal me niets verwonderen als dit hem is/wordt. Weet iemand meer?

Groeten, Alfons

Geplaatst:

Als het FTA wordt zal het niet op de Eurobird gaan gebeuren maar op de Astra 2-beam voor de Britse eilanden.

Geplaatst:

Als je alle informatie op de BBC en ITV websites naleest zul je kunnen zien dat ITV HD start dit voorjaar in het freesat (gratissat in het engels, raar dat dit gesensureerd is aangezien het legaal is) pakket dat de BBC samen met ITV gaat lanceren in Groot britannie. De zenders zullen in het algemeen op Astra2 zitten met de EPG op Eurobird.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Its_Johan
raar dat dit gesensureerd is

Dit forum draait op een Chinese server, althans, zo lijkt het. Chinezen censureren nog wel eens het één en ander. In de democratische wereld gebeurd dat al een jaar of 30 niet meer...
Geplaatst:

De censuur komt omdat een groot mediabedrijf in de UK een betalend product aanbiedt met de naam van het nieuwe platform in. En omdat er zo vermeden wordt dat er kaartjes en zo worden versluisd.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen