Ga naar inhoud


dsb 9800 vraagje


Gast

Aanbevolen berichten


Dit app. heeft geen Disqec-optie . Het is wel mogelijk om er 2 lnb's aan te koppelen via een z.g.n. 60 Hz switch . Deze is via menu-6-8-1-1-4 (schotelparameters) in de 2e kolom te aktiveren .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marcel , Ik heb er ook geen ervaring mee . Maar zo staat het in de handleiding . Weet jij iets meer ? Welke problemen ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

he trust

 

die man waar ik hem van had gekocht heeft dat uit geprobeerd ,en kreeg het niet voor elkaar

en zo op het eerste oog leek me dat geen domme jonge, dus neem ik aan dat het niet zo simpel is als ze zeggen

 

gr. marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb (nog) niet zo'n switch (zoekende) , dus heb ik geprobeerd met de scoop die 60Hz te bekijken ,maar moet bekennen dat ik geen verschil zie tussen wel en niet ingeschakeld

 

<small>[ 01-05-2002, 21:32: Bericht gewijzigd door: trust ]</small>

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...