Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een 4000PVR. Sinds enkele dagen is het geluid van Mezzo weggevallen. Mezzo van de lijst gehaald en opnieuw selectief ingetuned; geen succes.

Audioselectie alleen mogelijk Auto en Frans; beide geen geluid.

Hoe kan ik dat herstellen?

NB:Firmware uptodate en alle andere zenders OK.

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Geplaatst:
Origineel bericht van: lennie
Hallo,
Ik heb een 4000PVR. Sinds enkele dagen is het geluid van Mezzo weggevallen. Mezzo van de lijst gehaald en opnieuw selectief ingetuned; geen succes.
Audioselectie alleen mogelijk Auto en Frans; beide geen geluid.
Hoe kan ik dat herstellen?
NB:Firmware uptodate en alle andere zenders OK.

Er is war veranderd op die transponder. De een heeft die problemen wel en de ander niet. Met de Aston 1.05 heb ik ook geen geluid, maar met de MediaGuard en Powercam Pro gaat alles wel goed.

Heb je wel beeld op Motors TV, Trace en NASN? Dat gaat bij een hoop mensen ook niet meer.

Groeten, Alfons
Geplaatst:

Nee, geen ontvangst van MotorsTV en NASN.

Maar bij het doorlopen van de zenderlijst kwam ik nóg een Mezzo tegen, die wél geluid gaf. Heeft die hertuning dus twee stations opgeleverd waarvan ik juist de verkeerde op zijn oude stekkie teruggezet had.

in principe probleem dus opgelost; die andere zenders hoeven niet persé.

NB; heb inderdaad een CAM Aston 1,05, maar de vesleuteling van CanDig is dus Mediaguard via SECA2.

VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen