Ga naar inhoud


Sensatie hier in de wijk


Digipaps

Aanbevolen berichten

Al de hele middag vloog er een helicopter boven onze wijk en er vlak omheen...heeeeel laag...

 

Ik maar denken dat het ging om illegale bebouwing..

 

Blijkt dat de lokale schaapherder die hier altijd door de bergen loopt....ook bijna in mijn achtertuin...zich heeft verhangen....

Liet een half uur geleden even de honden uit en zie dat het op de hoek wemelt van de politie...ik moest erlangs en zie de goeie man zo hangen...geen leuk gezicht kan ik melden.

 

 

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook helaas meegemaakt toen ik nog in hoofdstad Alicante woonde toen sprong er 1 uit het raam die dit uiteraard niet overleefd heeft.

 

Was een hele enge ervaring, ook al dat bloed op de straat was verschrikkelijk om te zien en ook hoe hoog emoties op kunnen lopen bij de Spanjaarden.

 

Volgens mij heb ik dit hier toen ook ergens geschreven in een topic. Ik hoop het in ieder geval nooit meer mee te maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 1980/1981 woonden wij in de Provence en ik kwam dagelijks voor zaken naar Marseille Op een dag hoorde ik in volle centrum en op enkele meters van mij een "knal" en zag vóór mij een man in elkaar stuiken (neergeschoten) met zijn dochtertje aan de hand. In het tumult stoven verschillende mannen in verschillende richtingen uit elkaar: ik begreep dat het een georganiseerde misdaad (afrekening) was en door deze tactiek wist niemand wie moest gevolgd worden (wie de schutter was). Dit beeld zie ik vandaag nog voor de ogen alsof het net gebeurd is!

 

In datzelfde jaar werd er in Marseille eveneens een rechter (magistraat) neergeschoten op zijn motor terwijl hij naar huis reed. Enkele dagen voordien had hij in de pers aangekondigd dat hij jarenlang een maffiabende had "gevolgd" en dat hij "eindelijk" de identiteiten zou bekend maken.

 

Ook nog in Marseille werd er op één avond 2x ingebroken in mijn auto. De éérste keer werd er een ruit ingeslagen en de autoradio gestolen. Ik moest persé nog naar een 2de klant en terwijl ik bij hem was ging het alarm terug af: van uit het venster op de eerste verdieping zagen wij hoe iemand via dezelfde gebroken ruit nu probeerde om de luidsprekers op de achterbank los te maken!

 

Marseille: boevenstad!

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Rijden kunnen ze daar ook niet.

Als er in frankrijk iemand rare streken uithaalt op de weg is het vrijwel altijd iemand met 13 op z'n nummerbord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...