goto Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Heb hier hetzelfde probleem maar kan het niet zo zijn dat op de irdeto en seca kaart dezelfde providers staan.Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar is misschien een oplossing.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 12 februari 2001 Geplaatst: 12 februari 2001 Hallo<BR>Ik heb hier een humax 5400 <BR>als ik een goldcard met inderto en 1 goldcard met seca files in mij aston 1.05 prog..<BR>dan heb ik last van dat veel kanaalen uitvallen en na zo'n 10 sec weer beeld en dan weer na paar sec weer<BR>geen beeld gaat zo maar door en als ik dan mij inderto golcard eruit haal dan blijft seca goed beeld geven<BR>maar ik wil inderto en seca kijken.......<P>wie weet wat dit de oorzaak kan zijn..<P>bvd
Gast Geplaatst: 13 februari 2001 Geplaatst: 13 februari 2001 Soms kan het zijn dat als men op irdeto en seca dezelfde providers heeft staan deze met elkaar in conflict kunnen komen.<P>Het beste is dan dat je op de irdeto kaart de providers verwijdert. (gewoon bij de juiste provider alles op 00 zetten.)<P>Dit heb ik zelf ondervonden met *e*e*iu. <P>see ya in the future!!!
Aanbevolen berichten