Ga naar inhoud


Probleem AD3000IP bij het .........


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn AD 3000 IP.

Op het moment dat ik mijn receiver, bijv. op Astra, opnieuw naar kanalen laat zoeken stopt hij na de eerste transponder.

Het geluid dat hij maakt is alsof hij pulsen afgeeft om de motor te laten, tegelijkertijd gaat hij de CI initialiseren en hierna komt het beeld weer terug op het kanaal waar hij stond.

Dit heb ik diverse malen opnieuw geprobeerd. Ik heb hemm een keer uit gezet, een keer op stand-by, de hele spanning eraf. Echter zonder resultaat.

Wie herkent dit probleem ook?

 

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik herken alle verschijnselen. Mijn actuator bleek toen stuk. Als dat bij jou niet zo is kan ik me alleen nog voorstellen dat hij op TPsearch staat bij t opnieuw zoeken

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem wijst naar een defekt waarschijnlijk

een geheugen chip.

 

Leg dit probleem voor bij Echostar daar zullen ze je verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook eens dit probleem gehad moest ingarantie naar echostar geheugenchip stuk.Trouwens voor het geld dat ie gekost een ondermaatse bak.

Bij mij in 1 jaar 3 maal defekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het hier over een geheugen chip, maar zover ik kan inschatten heeft het hier niets mee te maken.

Hij werkt verder uitstekend, het enige wat hij niet doet is de totale band afzoeken naar kanalen.

Hij stopt gewoon uit zichzelf. Hij draait verder van de ene satelliet naar de ander etc etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Even terug naar dev.factory settings en geheel opnieuw installeren, ligt hoogstwaarschijnlijk een bittje op zijn kant, en anders opnieuw de versie 800 laden, lukt dit niet dan naar almelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...