Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste vrienden

Heb vraagje heeft iemand soms het voedingsschema van de Philips DSR2211.

Heb hier een raar geval met enen , s'avonds uitgezet s'morgens geen beeld meer , lnb spanning is oke alles staat juist ingesteld en toch het bekende rooie blokje en de signaal aanduiding is groen maar met heel klein miniscull streepje zichtbaar , heeft iemand soms enig idee wat er mis kan zijn ik deze keer niet !!.

Groetjes Koostronics

Geplaatst:

Ik zou alles maar eens nalopen op uitgedroogde elco's...

Geplaatst:

Ik weet zeker, dat onze technische Koen de meeste voor de hand liggende testen heeft uitgevoerd.

Maar beste Koostronics...ik neem aan dat je tevens de update hebt uitgevoerd tbv Astra23.

En wat heb je staan een AstraMonoBlock ??

Nu kan die Philips een verkeerde DiSEqC genereren of zelfs geen 22kh produceren.

Laat een andere ontvanger de parameters aan de schotel geven en lus die ontvanger door naar de Philips (waarvan dan de LNB voeding uit moet staan)

terwijl je de ontvangst controleert van de eerste ontvanger..stel je die Philips in op dezelfde frequentie en kies je voor A of B..en let op de signaal balk

Snurker (Media Research) sleep

( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)

Geplaatst:

sorry voor de late reactie terug beste snurker.

tja jij kent mij wat he hahah , heb inderdaad de test met philips als slave ontvanger al geprobeerd en ook rechtstreeks met een externe 22khz generator en zelfde probleem wel lnb spanning maar geen signaal.

Hij gaat nu terug even richting philips , hou je op de hoogte.

Toch thanks.

Koostronics

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen