smetje limb.BE Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 Daarna; . Tijd op GMT+1 . Op France4/5 gezapt Tot nu toe GEEN beeld helaas (wel tijdens de reclameblokken). Mijn signaal is sterk dus ligt het niet aan mijn schotel. heb jij hem ook al eens op M6 music black of op tiji gezet en wacht effe... +-5 minuten dat is al 1 gedeelte van tps en laat hem daar effe spelen to de kay binnen zijn veel kijk plezier 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
tv_free Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 Hehe, eindelijk gelukt. Dit weekend waren de frustraties zo hoog, dat ik bijna mijn schotel naar beneden had gedonderd. Maar nu kan er weer worden gelachen. Bedankt voor de tips en de groeten uit Amsterdam Hoe meer ik leer - hoe meer ik besef hoe onwetend ik ben..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen