powerbox Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 Heb vandaag een duo lnb van C+ op mijn schotel gemonteerd. het gedeelte voor 19.2 gr in de lnb steun gemonteerd. Diseqc A/B 19.2 gr A en 23.5gr B. ingesteld. Nu heb ik op A normaal ontvangst op astra 1 en op B niet de astra 3 maar de astra 2. Heb dit probleem met 2 verschillende ontvangers tw en dreambox 7020 en een lemon box. Gr, Fred
Rico H Geplaatst: 8 maart 2008 Geplaatst: 8 maart 2008 Origineel bericht van: powerbox en op B niet de astra 3 maar de astra 2. Hoe weet je dit zo zeker ? Welke zenders ontvang je nu ? Heb je de transponders van Astra 3 toegevoegd ? Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Gerdy Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Origineel bericht van: powerbox Nu heb ik op A normaal ontvangst op astra 1 en op B niet de astra 3 maar de astra 2. ONMOGELIJK! Als je de astra1 kanalen ontvangt dan moet je ook de astra3 ontvangen! Controleer maar even goed of dat klopt en laad eventueel de kanalen op beide satellieten opnieuw in nà gecontroleerd te hebben of de diseqc instellingen in jouw receiver goed ingesteld zijn. Gerdy
powerbox Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Geplaatst: 9 maart 2008 Probleem opgelost. 119114 / 27500 3/4 toegevoegd en laten zoeken. Bedankt voor de reacties Gr, fred
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen