Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

Als ik een zender opneem en ik schakel over naar een andere zender op de andere tuner ingang dan stopt het opnemen van de eerste zender. Dit gebeurt niet als ik overschakel naar een andere zender die op dezelfde tuner staat als de opgenomen zender. Ik heb dit nooit eerder gehad, kon altijd naar een andere zender overschakelen zonder dat het opnemen stopt

Wie heeft een tip ?

gr

John

Geplaatst:

welke tuner instelling heb je staan in het zender keuze menu, tuner 1 of tuner 2 of tuner all

ik denk dat daar het probleem licht

met de rode knop je de keuze maken van de tuners in het zender keuze menu

Geplaatst:

Volgens mij is het beveiligd om tijdens een opname de tuner waarvan wordt opgenomen te veranderen van transponder. Dat valt dus af. Je heb hooguit een beperking in het aantal te kiezen zenders als je de tunerinstellingen niet goed heb staan.

Dit lijkt toch weer op het aloude probleem van dual decoding.

Heb je toevallig een aston Cam waarvan de dual decoding aan staat? Snel uit zetten.

Te vinden bij: menu > Common Interface module > Descramble multiple services > uit

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Geplaatst:

super bedankt

het lag inderdaad aan de dual decoding. Die stond aan omdat ik de firmware heb upgedate. Kan je trouwens ook de Aston Cam updaten of is dit niet nodig. In de Aston Cam zit een card van Canaaldigitaal. Ik heb ook nog een X-cam , maar wat ik daarmee kan weet ik eigenlijk niet

Nogmaals bedankt

gr

John

Geplaatst:

De laatste firmware van de aston 1.07 is versie 2.18. De verbeteringen in de laatste versie liggen meen ik buiten ons gebruik van de cam. Ik kan het niet meer vinden waar dat stond. Ik merkte geen verbeteringen.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Geplaatst:

Origineel bericht van: joja
Kan je trouwens ook de Aston Cam updaten of is dit niet nodig.

Ja, dat kan. De nieuwste firmware is 2.18.

Citaat:
Ik heb ook nog een X-cam , maar wat ik daarmee kan weet ik eigenlijk niet

Bij mij werkt de X-cam stabieler dan de Aston. Het enige verschil is dat als je de CanalDigital kaart moet activeren (dus niet updaten!!) dat je dan de Aston nodig hebt.

Wybo

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen