Ga naar inhoud


Politie hindert dinsdag het verkeer


El_Bandito

Aanbevolen berichten

blush ow..bij nadere bestudering van de strook zie ik het ook.

 

Dus zeg 34/35 jaar, 2 jaar in dienst. Hmm..sja...1547 en dan ook nog 156 eenmalig..

Maar wat heeft een agent geleerd / gestudeerd? Deze werkt nu 2 jaar als agent?...of?

 

Ik meen me loonstrookjes uit de Zorg te herinneren die een vergelijkbaar beeld lieten zien. Overigens blijft dit een lastig issue hoor.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ben ik geen reken wonder,maar komt er niet op neer dat iemand onderaan de ladder er in principe minder op vooruit gaat dan iemand die een stuk hoger op de ladder ZIT!!!

Ik bedoel het kleine salaris staakt voor het grote salaris?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat menig elektricien direct met zo'n loon wil ruilen.

 

Toen ik nog in de kleinmetaal werkte kwam ik ook met zo'n netto loon thuis maar behoorde dan wel tot een van de duurste monteurs die er werkte.

Maar daar stond dan wel tegenover om 5.00 uur je nest uit, om 5.30 uur het busje in, om 7.00 uur op de bouw en om 15.30 uur terug het busje in en rond 17.00 uur weer thuis als er tenminste geen files stonden.

 

Ik denk dat weinig politiemensen daar mee zouden willen ruilen.

 

Wel vind ik dat mensen die echt gevaarlijk werk doen ook best meer mogen verdienen,

Echter de realiteit is dat je de politie vrijwel alleen maar tegenkomt met een bonnenboekje in de hand en dat het levensgevaarlijke werk bestaat uit het beboeten van een fietser zonder achterlicht of het oplopen van een tekenbeet omdat ze met hun lasergun tussen de bosjes stonden.

Ik denk dan ook niet dat ze op deze manier ooit het respect van de bevolking zullen krijgen en zeker niet als ze ook nog eens hun zin door willen drijven met acties die de mensen op weg naar hun werk zullen treffen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

pas in dienst..... dan zit je niet direct op de top van je salaris, nee zoiets heet "aanvangssalaris" ...maar dit terzijde.

Als ik dit zo allemaal lees dan zijn er wel errug veel korte lontjes en ikjes op dit forum aanwezig. Solidariteit is er niet meer. Als IK maar genoeg heb dan mogen anderen wel actievoeren voor iets maar IK mag daar beslist geen last van ondervinden. Nee dan de vroegere franse methode, als 1 tak mot had ging het halve land plat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Patman
Origineel bericht van: wanderer

Als (voetbal)"supporters" zich nu eens normaal zouden gedragen dan was een minimum aan hermandad nodig en konden de wedstrijden gewoon doorgaan.


Skol...daar sluit ik me bij aan. "t is gewoon ook nog eens belachelijk dat de voetballerij (alleen het woord al) zoveel maatschappelijk bedoelde resources vraagt!! Pleur op met het voetbal tuig.


Hele kortzichtige opmerking.
dan kan je alle evenementen wel verbieden.... vergeet niet dat de politie er is om ONS te dienen.!

Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

pas in dienst..... dan zit je niet direct op de top van je salaris, nee zoiets heet "aanvangssalaris" ...maar dit terzijde.

Als ik dit zo allemaal lees dan zijn er wel errug veel korte lontjes en ikjes op dit forum aanwezig. Solidariteit is er niet meer.die is er zeker bij de politie ten opzichte van de burger al hééél lang niet meer. Als IK maar genoeg heb tsja.als IK!!! maar mijn bekeuring kan uitschrijven om aan m`n quote te komen dan mogen anderen wel actievoeren voor iets maar IK mag daar beslist geen last van ondervinden. Nee dan de vroegere franse methode, als 1 tak mot had ging het halve land plat...

maar die "takken" respecteerden elkaar en lapte de ander er niet bij voor z`n eigen quotem

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patman hij is in 2006 in dienst gekomen en het loonstrookje is van sept 2007.

Dus 1 jaar in dienst.

Dus ruim 1,5 k€ aanvangsalaris toen netto is niet verkeerd lijkt mij.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro

Hele kortzichtige opmerking.
dan kan je alle evenementen wel verbieden.... vergeet niet dat de politie er is om ONS te dienen.!


Helaas was dat eens,hoewel er nog een aantal onder hun zijn die denken van wel.
Tegenwoordig zijn ze er hoofdzakelijk om geld binnen te brengen om de begroting rond te krijgen.
Opzich niet zo erg ,als zij het maar niet met zoveel liefde en passie deden onder het mom (als je niets fout doet heb je niets te vrezen).

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: leo1949
Hey Patman hij is in 2006 in dienst gekomen en het loonstrookje is van sept 2007.
Dus 1 jaar in dienst.
Dus ruim 1,5 k€ aanvangsalaris toen is niet verkeerd lijkt mij.

Leo


Maken jullie hier niet een denkfout?

Bij algemene gegevens staat functiejaar 09, is die dan al niet 9 jaar in dienst bij de politie?

En is die misschien in sept 07 in dienst getreden bij de Politie regio Brabant en voor die tijd bijvoorbeeld Politie Limburg?

Hij zou dan met de leeftijd van 26 jaar in dienst getreden zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat men niet meer solidair is met de politie komt naar mijn mening dat de ervaring leert dat het politieapparaat tegen de burger is en niet ervoor:

Kleine flitsboetes, kinderachtige verbaaltjes, bij aangifte eerst een afspraak maken. Geen onderzoek naar standaard vergrijpen en draaideur criminaliteit.

Wat mij aangaat mogen ze iedereen die dinsdag staakt er per direct uitgooien. Stel dat die gasten gaan blokrijden dan rijdt er altijd iemand voor hun. Het is dan kwestie dat die persoon remt, en ze tot stilstaan dwingt. De auto erachter rijdt door totaan de bumper en zet ze klem.

Als overige verkeer weer flink op snelheid is dan kan iedereen weer fatsoenlijk doorrijden.

 

Ennuh, het is eenieder in het verkeer zich verboden zo te gedragen dat hij zichzelf of een ander onnodig in gevaar brengt. Dat heb ik Spee al vaak horen roepen met zijn kapstokartikel 5.

En daar moet de politie zelf zich ook aan houden. Als ze willen staken is dat prima maar niet door anderen te hinderen.

 

Ik zou zeggen ga lekker naar Den Haag en zet alle flitscamera's daar op scherp, verbaliseer de ministers waar je maar kunt. Ga middelbare scholen langs en geef voorlichting aan jongeren welk lot je staat te wachten als je de opleiding niet afmaakt en overweegt bij de politie te gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

even over het loon.

 

Ik moet ceesv gelijk geven.

 

Dit is een hoofdagent die al 9 jaar bij de politie werkt. (schaal 7).

 

Deze persoon werkt zeker 9 jaar bij de politie.

 

Na 1 jaar krijg je zeker geen 2500 euro bruto.

 

Tevens heeft oom agent bijna 300 euro aan ot toelage, dus werken in de nachten en dergelijke...

 

Heel veel vind ik het niet voor een hoofdagent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruto toch mooi zo'n 3000 €, die inhoudingen vinden we dus niet bij een bouwvakker. Dus als een bouwvakker een loon heeft van 3000 € houdt hij Netto meer over en moet ook nog eens harder werken.

 

Die Flikken moeten gewoon hun werk doen en niet zeiken,,,, Gratis naar de hoeren, pistool op zak, grote bek mogen opzetten etc, etc,,, zijn toch ook weer pluspunten Toch?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje off-topic

 

Origineel bericht van: alejandro

Hele kortzichtige opmerking.

dan kan je alle evenementen wel verbieden.... vergeet niet dat de politie er is om ONS te dienen.!

 

nou nou, wat kortzichtig ... met ONS bedoel je dan zeker de voetbal'fans' Noem ze maar op hoor al die evenementen waar zo'n enorme teringzooi gemaakt wordt door een paar ****** en waarvoor bijkans 1000 man politie een weekenddienst voor moet draaien, waar NS perrons afgezet worden, snel- en lokale wegen voor afgezet zijn, waarbij treinen en bussen kompleet vernield achtergelaten worden, waar 'fans' in de wijk over auto's lopen, struiken vernielen, lantaarnpalen krom trekken enz enz enz.

 

Heeft die agent btw nu zo'n gevaarlijk beroep? Zo doen er niets tegen sleep

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn geen voetbalsupporters maar uitschot van de maatschappij.

Ze moeten die groepjes raddraaiers oppakken, in veewagens transporteren naar werkkampen en ze pas weer loslaten als ze genoeg arbeid verricht hebben als alle schade afbetaald is.

 

Helaas zal dat niet gaan omdat ze net als de goede burgers dezelfde rechten hebben en zich nooit vrijwillig aan hun plichten wensen te houden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...