Ga naar inhoud


Politie hindert dinsdag het verkeer


El_Bandito

Aanbevolen berichten

Citaat:
Voor alle meningen hier respect hebbende, maar van mij mogen ze wel meer verdienen.

 

Dat zal denk ik ook iedereen met je eens zijn.

Maar eens is de maat vol en moet je tevreden zijn met wat je hebt gekregen en niet door blijven gaan.

Al hoewel, ze zijn jaren op gegroeid met het idee:hoe meer ik de burger pest hoe meer ik zelf krijg.

Eigenlijk doen ze niet anders dan anders. smirksmirksmirksmirk

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat een stelletje achterbakse lui die bonden en politie

 

-eerst kom je er niet uit en stel je een bemiddelaar in , die bereikt een compromis en je zou zeggen dat ze er uit waren

 

maar nee , erg kinderachtig , want de minister zou op het bod niet terug kunnen komen, maar de bonden vinden dit compromis niet bindend.

 

dan opnieuw onderhandelen , in 1 avond slepen de bonden en totaal 10% loonsverhoging uit in de komende 3 jaar en een fors bedrag aan eenmalige uitkeringen.

 

ooooh denken de bonden , dit gaat zo makkelijk en snel , er zal NOG wel meer inzitten.

 

de bonden wilden even laten zien dat staken helpt dus waren zo en zo niet akkoord gegaan met een bod.

 

daarbij komt het wel erg ongeloofwaardig over voor de bonden dat er niet meer gestaakt hoeft te worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
Origineel bericht van: alejandro
Origineel bericht van: Patman
Origineel bericht van: wanderer

Als (voetbal)"supporters" zich nu eens normaal zouden gedragen dan was een minimum aan hermandad nodig en konden de wedstrijden gewoon doorgaan.


Skol...daar sluit ik me bij aan. "t is gewoon ook nog eens belachelijk dat de voetballerij (alleen het woord al) zoveel maatschappelijk bedoelde resources vraagt!! Pleur op met het voetbal tuig.


Hele kortzichtige opmerking.
dan kan je alle evenementen wel verbieden.... vergeet niet dat de politie er is om ONS te dienen.!



Goh, bij schaatsen (voorbeeld) zijn er een minimaal aantal agenten nodig, ff reeel zijn voetballen kost de maatschappij klauwen vol geld, en dat voor een paar duizend hooligans (ja dat worden nog steeds "supporters" genoemd)


Ik weet zeker dat er nog steeds meer geld binnen komt door voetbal dan dat er uitgegeven wordt.
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Voetbal is ook gewoon volkssport nummer 1 en zoals de Romeinen al zeiden "geef het volk brood en spelen" dan houd je ze rustig. M.a.w. het voetbal heeft ook een maatschappelijke functie dus mag het dan ook wat kosten en dat er van dat schorremorie tussen zit is niet de schuld van het voetbal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy
Origineel bericht van: kees hekstra
Geen euro erbij voor deze blauwe petten brigade.Ik vind ze maar zielig hoor.Ze zijn niet gauw tevreden maar let op ze krijgen natuurlijk helaas hun zin. madsick
Dat hele staken van hun vind ik meer een vorm van chantage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachttijden dan

 

Als je er direct een nodig hebt kun je goed een uur wachten.

 

Ingebroken tja als man zijnde loop je naar binnen om even te gaan kijken als er een paar ramen uitliggen maar komt vrouw lief thuis die zijn over het algemeen niet zo heldhaftig. 1 uur wachten

 

Als er ruzie is deel dan gelijk 3 tikken uit nou in 9 van de 10 gevallen laat ook maar meteen een ambulance komen want ze komen toch te laat. ( dat ze niet in de buurt zijn snap ik maar een kwartier moeten ze er toch wel zijn)

 

Aangifte doen heeft het uberhaupt nog wel nut, een uur ben je bezig om een verhaal samen te stellen en dan word je afgescheept met we zullen zien wat we kunnen doen.

 

Ik behoor ook tot het groepje klein metaal werk er al 2 jaar in en hou ongeveer 500 in de maand netto over waar de huur en eten van betaald moet worden. (leeftijd is dan wel 18) maar heb collega's die smorgens om 5:30 thuis gaan en savonds om 6 a 7 uur thuis komen en zijn blij met 1500 euro incl reisuren en dergelijke. Op de bouw is het vaak nog gevaarlijker werken dan in het uitgaansleven gaan staan om ruzies te voorkomen.

 

Als de politie klaar is moeten wij ook maar eens gaan staken en dan de snelweg blokkeren. Moet je eens kijken wat wij aan boetes mogen gaan betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: El_Bandito
Politie hindert dinsdag het verkeer

AMSTERDAM - Politiebond NPB wil dat agenten uit protest tegen de vastgelopen cao-onderhandelingen dinsdag tijdens de ochtendspits overal in het land gaan blokrijden.

Tijdens het blokrijden gaat een politieauto met zwaailichten voor een rij auto's rijden met een lagere snelheid dan toegestaan. Inhalen is onmogelijk. Dat betekent mogelijk veel vertraging en een hoop ergernis voor de overige weggebruikers.

De bond bespreekt het actieplan morgen met de twee andere bonden ACP en ANPV.

NPB-voorzitter Hans van Duijn, die het plan heeft bedacht, wil nog niet onthullen hoe de acties er precies gaan uitzien. Wel staat vast dat automobilisten er hinder van zullen ondervinden. "We sluiten files niet uit", aldus Van Duijn, die benadrukt niet uit te zijn op het creëren van chaos op de weg. De snelwegen worden ontzien, verder laat de bond het over aan de inventiviteit en creativiteit van agenten zelf. "Het is allemaal binnen de grenzen van de wet. Niemand zal ons er op kunnen pakken" , aldus de NPB-voorman.

Bron: de Telegraaf.

---------------------------------------------------------------

Doen we het andersom, wij hinderen de politie zijn we strafbaar.
De politie is je beste vriend, maar zo raken ze toch wel wat vrienden kwijt.



Alles in binnen de grenzen van de wet?????
In het rvv staat toch echt,dat je niet onnodig mag hinderen,en een politie mag NIET zomaar met zwaailichten rijden...onnodig te langzaam rijden is ook verboden....tjongen wel allemaal binnen de wet.....NOU HEREN POLITIE>>>>>lees art 5 maar van het rvv....

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Respect moet verdient worden en zo als de politie op het moment werkt zullen ze dit niet krijgen.

 

Ik zie dat de politie in nl niet veel anders is als de politie hier in spanje al denk ik dat de politie in nl toch iets beter is dan zoals er hier in spanje gewerkt word. Hier een voorbeeld:

 

Mijn golf is 4 jaar geleden voor mijn deur gestolen, been naar de politie geweest om dit aan te geven en heb daar natuurlijk ook een bewijs van en ben na een maand ook naar trafico geweest om de auto af te melden ( weet niet hoe dit in nl zou heten ) na 4 jaar komt er en bekeuring binnen dat deze golf ergens in een dorpje in de buurt van barcelona fout geparkeerd zou zijn geweest????? Dus ze kunnen wel zien in de computer dat het mijn auto is om de bekeuring te innen maar niet dat deze 4 jaar geleden gestolen was. Het is toch makkelijker om te innen dan achter die auto aan te gaan. Als ik die bewijzen nou niet bij hand had gehad dan was het voor mij toch echt dokken geweest.

 

Er is bij mij ook ingebroken en de politie komt echt niet langs om vinger afdrukken te nemen, maar als dit nu gebeurt bij een bekend/beroemd iemand gebeurt zou zijn dan kommen ze wel langs, voor justitie zijn we allemaal gelijk, nou echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

‘Politie verliest sympathie’

 

ROTTERDAM - De nieuwe acties van de politie voor een beter salaris roepen steeds meer weerstand op.

Erica Terpstra, voorzitter van sportkoepel NOC*NSF, roept de bonden op sportwedstrijden niet langer de dupe te laten worden.

 

 

,,Sportliefhebbers hebben niets met dit conflict te maken,’’ zegt Terpstra. ,,De politiebonden moeten beseffen dat hun sympathie onder de bevolking op deze manier snel verdwijnt. Er zijn meer manieren om je onvrede kenbaar te maken.”

 

Door de acties werden gisteren drie voetbalduels, waaronder PSV-Ajax, afgelast. Zaterdag dreigt de Haagse City-Pier-Cityloop, met ruim 25.000 deelnemers, te worden getroffen door de acties. Morgenochtend gaat de politie het verkeer hinderen. Op welke manier dat gebeurt, is nog onduidelijk.

Bron: AD

Auteur:PETER GROENENDIJK

Datum:9-2-2008

 

Zie ook Twijfel slaat toe onder politiemensen. smile

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vrede mee dat de politie actie wil voeren, maar de manier waarop en de middelen die ze gebruiken moeten ze toch nog eens heroverwegen.

 

Met wie hebben ze nou eigenlijk een conflict? Niet met de burger, maar met de politiek dunkt mij. Die politiek heeft ze eerst gedwongen om als veredelde belasting-inner te gaan optreden waardoor hun goede naam te grabbel is gegooid en waardoor ze een groot deel van het respect bij de burger zijn kwijtgeraakt. Dat imago-probleem hebben ze nu dus ook al tegen.

 

Dus als je actie wil voeren, wie moet je dan aanpakken? Juist, degenen die verantwoordelijk zijn. De politiek.

 

Ik zou me kunnen voorstellen dat ze bijv. het hele Haagse Binnenhof "afsluiten". Desnoods 3 verschillende cordons na elkaar. En dan alles en iedereen die er binnen gaat (of eruit) zeeeeer uitgebreid controleren. Elke auto, fiets, snorfiets etc. aan de meest uitgebreide controle onderwerpen. Elke voetganger uitgebreid controleren op alles wat binnen hun mogelijkheden ligt.

Zorg ervoor dat alleen de politiek in een onwerkbare situatie terecht komt en doe verder wel alles wat nodig is om de burgers niet de dupe te laten worden. Moet je eens zien hoe snel ze de volledige sympathie van de bevolking hebben en tegelijk de politici ervan overtuigen dat er snel iets moet gebeuren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Origineel bericht van: Brains
Iedereen heeft het recht om met de bonden overleg te voeren voor loonsverhoging, maar hebben ook een stakkingsrecht. Dit zullen wij moete respecteren.


Laat nou juist de politie geen volledig stakingsrecht hebben.
Dit is uit oogpunt van de nationale veiligheid, en dat maakt het soort aktie's wat ze nu van plan zijn noodzakelijk om toch hun eisen kracht bij te zetten.

Verder heb je helemaal gelijk hoor.
Als het om de politie gaat dan zijn bepaalde personen hier keer op keer dermate aggressief in hun uitlatingen dat ik blij ben niet in hun buurt te wonen maar midden in de beschaving.
Alweer een toppic waar bepaalde mensen tegen de boardregels ingaan. whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Ze kunnen hun doel inderdaad beter zien te bereiken door middel van ludieke acties zoals Duwgati al aangeeft.

 

Geen snelheidscontroles,geen parkeerbonnen uitschrijven en dat loopt dan in de miljoenen waarmee de staatskas dan niet gespekt word.Ik ben benieuwd hoe lang de politici dan doof zullen blijven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik mij aan stoor, is het feit dat moderators heftig mee doen in het bedreigen. Zelf zien ze hun bedreigings uittingen niet of willen hier niet aan.

 

Als je zelf ook maar iets van reclame maakt heb je al een ban en mag je aan een spelletje mee doen, of je de regeltjes wel goed kent(dit is eraf meen ik)

 

Iedereen heeft het recht op staken voor hun loon, ook de politie. Dat dit de burgers raakt, kan altijd gebeuren. Ik heb liever dat er een voetbal wedstrijd word afgelast en als politie de burgers wil pesten doormiddel van controles zonder bekeuring, zowat. Wat moeten ze anders doen....mollenvangen, wormen zoeken o.i.d! Laat ze het uitzoeken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...