Ga naar inhoud


Politie hindert dinsdag het verkeer


El_Bandito

Aanbevolen berichten

acties treffen altijd mensen of bedrijven oid. Andes zijn het geen acties natuurlijk. Alleen verspelen ze momenteel wel hun good will. Dank zij de bonden. Het bod wat was gedaan, krijg ik in geen tien jaar. En de politie in 3 jaar!

Bovendien weet je van te voren wat een baan betaald. punt. En ach, zo slecht is het natuurlijk ook allemaal niet hoor. Laten ze niet de zielige piet of jan uit gaan hangen.

Maar natuurlijk hebben ook zij recht op een fatsoenlijke cao verhoging. Maar nogmaals: dat bod is dus ook gedaan. Alleen is het blijkbaar nooit voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Een ieder heeft het recht zich zo duur mogelijk te verhuren.

Stakingen, acties alles is geoorlooft.

Echter, 'De' politie heeft een voorbeeld functie en kan en mag geen overlast of (economische) schade veroorzaken met hun acties.

Een actie zoals voor dinsdag aangekondigd kan naar mijn mening dus absoluut niet.!

Het is daarom ook terecht dat daar van te voren al zeer boos op gereageerd wordt.

Als 'ze' verstandig zijn bedenken ze voor dinsdag nog wat anders.

Anders zie ik er van komen dat er zeer weinig sympatie over blijft voor oom agent.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle pro en contra's zijn hier inmiddels wel vermeld.

Ik zal er dus geen nieuwe aan toe voegen hoewel ik er tientallen zou kunnen noemen. Dertig jaar geleden had ik nog sympatie voor de politie.

Dat veranderde met de jaren in respect en nu heb ik nog slechts minachting over.

 

Tot slot nog een rotopmerking betreffende de standpunten van de mods.Ik merk zowaar dat niets menselijks hun vreemd is !

 

Allemaal sterkte toegewenst morgen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik woon al meer dan 25 jaar in Duitsland en heb daar nog nooit een bekeuring gehad.

Laat ik mijn kont in NL zien, dan is het altijd raak. Ik verander niets aan mijn rijgedrag.. (ben geen razer) en iedere keer komt er weer een bekeuring naar huis gestuurd.

Laatst was mijn dochter en haar vriend in NL voor een paar dagen bij oma gelogeerd en huppakee..maar liefst 2 bekeuringen voor te hard rijden.

Ook als mijn vrouw eens haar ouders opzoekt in NL ga ik er al gewoon vanuit dat er wel weer een bekeuring als aangename herinnering voor dit bezoek na-gesleurd wordt.

Ik vind dit hoogst irretant en geef Ron groot gelijk dat het een stelletje K-ZAKKEN zijn die allang niet meer weten waarvoor ze eigenlijk politieagent zijn: TO SERVE and PROTECT.

Dat moeten ze maar eens op hun auto´s schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik vind dit hoogst irretant en geef Ron groot gelijk dat het een stelletje K-ZAKKEN zijn die allang niet meer weten waarvoor ze eigenlijk politieagent zijn: TO SERVE and PROTECT.

Dat moeten ze maar eens op hun auto´s schrijven.

 

Foutje,moet zijn:

TO HIDE and COLLECT

Staat er met onzichtbare inkt op.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen fan de politie, maar die bekeuringen komen wel in opdracht van die roversbende in Den Haag!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattools
Ik ben geen fan de politie, maar die bekeuringen komen wel in opdracht van die roversbende in Den Haag!


Maar de blauwe pet schrijft ze met liefde uit.
De nuttige heb ik vrede mee, maar niet die lulkoek bonnen.
(Heb zelf ook weleens een terechte bon gehad)
Alleen nare smaak: de volgende nacht dat ik op plaats van mijn delict reed deed DEZELFDE!!!!! agent precies dat wat ik ook deed.
Hij keek mij recht in het gezicht!!!!!!!!!!!!!en.......grijnsde maar.
En daar gaat het juist om en die lulkoek bonnen.
Ze zijn niet verplicht om die lulkoek bonnen uit te schrijven.
het kan met een waarschuwing.
Maar dan halen ze hun quotum niet
En daar!!!! hebben de wouten dan net geen maling aan
En wat gebeurt er als ze hun quotum niet halen?

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Een ieder heeft het recht zich zo duur mogelijk te verhuren.

 

Juist en als je niet krijgt wat je wilt, dan ga je toch gewoon weg en zoek je ander werk dat beter betaald. Zo funktioneert een vrije markt-economie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat gebeurt er als ze hun quotum niet halen?

 

Dan krijgen ze aan het einde van het jaar een onvoldoende beoordeling, en dan zijn het net mensen: Alles wijkt voor het quotum. Moet ook van ministerie. Misdaad oplossen is belangrijk bonnenschrijven nog belangrijker. Je wil niet weten hoe erg er intern op dat quotum gescholden wordt.

 

Ben blij dat ik er zelf niet werk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edske
Het bod wat was gedaan, krijg ik in geen tien jaar. En de politie in 3 jaar!


10% in 3 jaar tijd... sorry.. maar dat is amper inflatie correctie. Als jij dat niet krijgt bij je baas dan zou ik mij toch even achter m'n oren krabben als ik jou was.

Agenten kiezen niet voor het vak om het salaris maar vaak om een maatschappelijke functie te vervullen. Dat je daarna onderbetaald wordt en door de 'burger' uitgekotst wordt gaat dat frustreren. Dat zij dus in opstand komen lijkt mij duidelijk en dat recht hebben ze ook. Dat ze hiermee een aantal voetbalwedstrijden plat leggen is vervelend en waarschijnlijk verliezen ze hiermee veel steun vanuit de burger. Dat is echter hun keuze.

Ik zie dat er hier erg veel mensen erg gefrustreerd zijn en menen hun frustratie over een of ander voorval uit het verleden af te kunnen reageren op het hele politie apparaat. Ik denk dat dat onterecht is.

Ook ik erger mij aan het 'politie apparaat' maar meer aan de manier waarop Den Haag de agenten dwingt de burger op de kop te houden en hem de centen uit de zak te schudden. Dáár hoor je echter niemand over...

Ik heb respect voor 'oom agent' en vind dat ze groot gelijk hebben! Dat ze beter een andere ludieke actie hadden kunnen bedenken zoals inderdaad in Den Haag voor de kamer gaan controleren staat vast maar is een keuze.

Overigens: Voetbal kost de maatschappij inderdaad enorm veel geld. De opmerking dat er veel geld aan verdiend wordt klopt mijns inziens niet: Er is slechts een kleine groep die er aan verdient. Dat de overheid voor die paar randebielen die zo nodig moeten knokken een compleet leger aan ME-ers in moet zetten kost wel degelijk erg veel geld.

Als die randebielen er niet zouden zijn zouden de wedstrijden van afgelopen weekend gewoon door zijn gegaan.. met of zonder politie op de been.. niet dan?!

Het is maar hoe je het bekijkt, maar duidelijk is dat bij sommige mensen de emoties hoog oplopen als zij even getroffen worden.

For once.. try to think OUTSIDE the box!

Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk...

Gr,

BaZ



There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edske

Het bod wat was gedaan, krijg ik in geen tien jaar. En de politie in 3 jaar!

10% in 3 jaar tijd... sorry.. maar dat is amper inflatie correctie

 

!0% in 10 jaar haal ik niet, ik verdien in euro ongeveer een derde van wat iemand van mijn leeftijd 20 jaar terug in guldens verdiende en de euro is echt geen 2 gulden....

 

Agenten kiezen niet voor het vak om het salaris maar vaak om een maatschappelijke functie te vervullen.

 

Geldt ook 100% voor mijn beroepsgroep. We worden alleen nog niet uitgekotst, geven daar ook geen aanleiding toe.

 

Ook ik erger mij aan het 'politie apparaat' maar meer aan de manier waarop Den Haag de agenten dwingt de burger op de kop te houden en hem de centen uit de zak te schudden. Dáár hoor je echter niemand over...

 

Is juist, maar ik denk dat veel mensen inmiddels weinig meer dan minachting voor velen van regering en politiek hebben.

 

Ik heb respect voor 'oom agent'

 

Vroeger had ik warme sympathie, later sympathie en nu respect

voor sommigen en minachting voor anderen.

 

Dat ze beter een andere ludieke actie hadden kunnen bedenken zoals inderdaad in Den Haag voor de kamer gaan controleren staat vast maar is een keuze.

 

Heeft "mijn" bond gedaan, effect 0,0

 

Als die randebielen er niet zouden zijn zouden de wedstrijden van afgelopen weekend gewoon door zijn gegaan..

 

Die randdebielen worden in het journaal en sportrubrieken vreemd genoeg nog steeds "voetbalfans" genoemd in plaats van "tuig van de richel, dat een paar jaar in noord-groningen aan de dijkverzwaring moet worden gezet"

 

Maar goed, dit is ook slechts mijn mening...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...