Zwozwedra Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Hallo, Ik heb vervelende problemen met mijn file-system Bij controle met PQ-magic krijg ik voldgende foutmeldingen: partitie C: en G: "partiton table contains open files" - chkdsk vindt niets Partitie H: en K: "Upcase table incorrect" - Ik veronderstel dat hier één van beide FAT's wordt bedoeld. - CHKDSK vindt niets. Alle partitie's zijn NTFS-geformatteerd. Weet iemand met welk prg'tje ik deze fouten kan herstellen? Heb de tool van de HD-fabrikant (Seagate-tools) geprobeerd, doch dat is enkel voor hardware-fouten. Dank mvg Jan
Gast wanderer Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 als ik gogel met "Upcase table incorrect" kom ik veel hits tegen, al geprobeerd? En kijk ook hier eens http://forums.windrivers.com/showthread.php?t=74003 (ook gegogeld)
Gast ozzo Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Citaat: partitie C: en G: "partiton table contains open files" Dat zou dus inhouden dat ze "in gebruik" zijn door één of ander proces op je PC. Ik zou maar eens zeer goed scannen, zodat de huidige processen en de verdachte files van je PC gecontroleerd worden,. Hitmanpro even installeren en laten draaien. Het zal je verbazen wat er allemaal aan rommel op je PC staat. Daarna de hele bende de-installeren zodat alle overbodige dingen weer van je PC af zijn. Laat even weten wat er aan bedreigingen/gewiste items gevonden is.
Zwozwedra Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Geplaatst: 11 maart 2008 Heb mijn volledig systeem gescand. Niets gevonden. Als je mezt Google zoekt op de foutmeldingen wordt je steeds verwezen naar chkdsk, maar dat lost de problemen niet op. Ben nu bezig een volledige back-up te nemen, ik zal dan formateren en alles terugplaatsen. Dan zal het probleem hopelijk opgelost zijn. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen