Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 Hallo satellietkenners, Ik bezit een Echostar DSB9800 waarmee ik Canal+ ontving. Omdat ik nog niet geheel bekend ben met het systeem probeerde ik de lijst kanalen te ordenen.Bij deze actie heb ik (zeer stom) de lijst geleegd.Een aantal kanalen heb ik inmiddels na lang uitproberen weer terug behalve de kanalen van Canal+ 1 en 2. Wie kan mij helpen deze terug te krijgen!!!!!!!
Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 hoi desertman canal+ zit op 12515 horizontaal 22000 als ik jou was zou ik morgen ook ff een hopper guide halen staan alle freq. in is wel zo makkelijk als je vaak een andere zender op moet zoeken gr marcel
Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 Hoi Marcel alias Primeevil, Bedankt jongen je heb me uit de brand geholpen. Weet jij ook al ik mijn irdeto kastje regiovrij laat maken kan ik dan ook Iderto en Seca ontvangen? Groetjes John
Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 hoi john als je cam om laat bouwen (amon 4.4 of hoger) kun je irdeto en seca en viaccess en nagravision mits je de juiste files hebt natuurlijk je hebt dan een zogenaamde allcam het is alleen jammer dat je 9800 maar 100 kanalen kan opslaan het zou leuk zijn om daar eens iets mee te experimenteren het geheugen van een pc kun je toch ook uitbreiden verder is het een geinige zij het geen snelle ontvanger gr. marcel als je je cam om wil laten bouwen ,moet je je eigen ff tot trust wenden die schijnt er aardig wat kennis van te hebben en die zit ook hier op het board
Gast Geplaatst: 12 mei 2002 Geplaatst: 12 mei 2002 Hallo marcel bedankt voor je uitleg.. enne enne tot de volgende vraag! groetjes john
Aanbevolen berichten