Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds deze ochtend de Philips HD receiver. Na héél lang en veel rond te bellen, eindelijk in de buurt van Gent een dealer gevonden die sinds deze ochtend maar 3 dozen ontvangen had met het toestel erin. Nadien naar de helpdesk gebeld om de HD kanalen te activeren en nu maar wachten... Ik wacht ondertussen al bijna 3 uurtjes en nog altijd geen beeld... Ik ben benieuwd!

• Reacties 114
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast satfreak07
Geplaatst:

Ik heb me ook aangemeld en beeld binnen het kwart uur maar niet op NGC HD alleen geluid met originele TVV-cam

Gast satfreak07
Geplaatst:

11778Ghz V Fec 27500 9/10 QPSK DVB-S2

Geplaatst:

beeld op euro 1080 zijn testen,

heb er 2 foto's van gemaakt,

heb ook de HD kanalen aangevraagd via de site van TVV en heb na een 10 min de update puls ontvangen en kon direct kijken naar alle3 de zenders.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Enig idee of de HD-zenders net zoals in Nederland gedurende een proefperiode van 1 maand gratis kunnen bekeken worden door TVV-klanten?

Ik heb wel interesse om me te abonneren maar stel dat mijn HD-ontvanger/CI-interface niet werkt met hun signaal, dan betaal ik 5 Euro/maand gedurende minimaal 1 jaar om niets te zien frown

Geplaatst:
Origineel bericht van: digitaal kijker
beeld op euro 1080 zijn testen,
heb er 2 foto's van gemaakt,
heb ook de HD kanalen aangevraagd via de site van TVV en heb na een 10 min de update puls ontvangen en kon direct kijken naar alle3 de zenders.

Bedankt voor de tip wink

Staat er hier bij mij nu ook op...man wat gaat het hard met die HDTV uitzendingen tegenwoordig cool

Daarnet ook even in "Mijn TV VLAANDEREN" alle mogelijke paketten (HDTV, Plus- en Thema-pakket) aangeduid :D

Na 10 min. gewoon beeld op ALLE zenders cool

Alleen bij Brava HD heb ik af en toe storing, jullie ook?

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Gast satfreak07
Geplaatst:

Hier alleen geluid op NGC HD op de andere prima beeld

Gast kevinevo7
Geplaatst:

Ik krijg geen signaal op de TP 11778 V.

De andere TP werken wel.

Is er nog iemand met dit probleem?

Geplaatst:

dat moet zijn 11.787 V 27500 9/10

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: satfreak07

Misschien heeft dat iets te maken met het feit dat NGC HD in 720p wordt uitgezonden?

Ik moet zelf ook nog eens uittesten wat nu bij mij het scherpste beeld oplevert; mijn ontvanger 720p of 1080i laten uitsturen naar mijn Plasma TV.

Het was mij in ieder geval al direct opgevallen dat Discovery HD en Brava HDTV (allebei 1080i) toch wel een pak meer detail bieden dan NGC HD (720p) shocked

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: satfreak07

Zelfde probleem staat hier ook schijnt toch aan de Topfield software te liggen en daar moet de oplossing vandaan komen. smile

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen