Ga naar inhoud

dsr 2211 programeren voor tv vlaanderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey

Ik heb een dsr 2211 van Oosterijk, dus deze is niet voor tv vlaanderen geprogrameerd. Is het mogelijk om de tv vlaanderen software er op te programeren?

Alvast bedankt voor de hulp.

MVG

Nike

Geplaatst:

@nike21,

Wanneer er in Oostenrijk ook de Seca 2 codering gebruikt wordt, zou het voldoende moeten zijn de kanalen even opnieuw in te scannen van de Astra satellite als men daar via een andere satellite heeft gekeken.

Voor zover mij bekend is dit type ontvanger zelf niet van andere software te voorzien.

Ik heb sterk het gevoel dat men in oostenrijk gebruik maakt van een andere codering dan die van Seca, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Hey Zilverster,

Bedankt voor de inlichting.

Ik heb dat al gedaan maar hij blijft die posten van oosterijk eerst plaatsen. Dat zou ik willen vermijden.

MVG

Nike

Geplaatst:

@nike21,

Wat we eerst zeker moeten weten is of jou ontvanger nu al dan niet geschikt is voor de Seca codering, maakt Oostenrijk geen gebuik van Nagra als codering ?

Maak je gebruik van een originele TVV kaart, dan kun je waarschijnlijk net als bij een originele kaart van CD Nederland, de ontvanger op 2 verschillende manieren laten scannen ( nieuwe zenders zoeken ). Wanneer je hier de provider optie ( CD of TVV ) selecteerd, zou hij in de juiste volgorde de zenders moeten vinden.

Ik weet niet of je een optie op die ontvanger hebt zitten waarmee je de kanalen lijst kunt verwijderen, dus eerst helemaal leeg maken voor dat je opnieuw gaat scannen.

Ik weet bij dat type ontvanger niet waar je in het menu moet zijn om te kunnen zien wat de kaart voor info geeft, je zou eens kunnen zoeken of je informatie van de kaart kunt lezen, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Citaat:
@nike21,

Wat we eerst zeker moeten weten is of jou ontvanger nu al dan niet geschikt is voor de Seca codering, maakt Oostenrijk geen gebuik van Nagra als codering ?

denk dat er een type fout ontstaan is,

de DSR 2011 (/02)is in austria (oostenrijk) uitgebracht voor de nagra codering.

De DSR 2211 met een seca reader voor de nederlandstalige markt.

Vermoed dus evenals zilverster dat je een 2011 hebt ipv 2211

Helaas zijn deze recievers nog niet benaderbaar om de FW uit te lezen. (daarom is er ook geen alternatieve FW).

Als je geen premiere kaartje hebt, kun je hem alleen gebruiken voor de FTA zenders.

nobody is perfect, I ain't nobody

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen