Gast djee Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 hi guys, nieuw hier maar jullie forum werd mij aanbevollen door de iemand. De experts zouden hier zitten ik ben een Belg (ja helaas sorry hoor LOL) en ik ben het een beetje moe in het land van de Belgische tv monopolie. Daarom dat ik overweeg mij volgende dingen aan te schaffen. Wat denken jullie van deze opstelling. 1. Technisat multytenne twin 2. kathrein UFS 910 (hd ontvanger) 3. dreambox 600 pvr beide zou ik voorzien van een kaartje tv-vlaanderen of toch eentje ervan hebben jullie al een kathrein? ik las ook ergens van die technisat multytenne dat deze schotel niet goed bruikbaar zou zijn in het noorden van Nederland wegens positie of zoiets...ik zit onderaan in Belgie tegen de Franse grens (Rijsel). Wat raden jullie aan van materiaal (indien mijn opstelling niet goed zou zijn) en kopen jullie het materiaal in Nederland? Ik lees op veel dingen dat Duitsland stukken goedkoper is (jaja, ook Belgen moeten aan hun centjes denken ) alle, ik hoop alvast leuke commentaren en goed advies, ik ben een newbie in deze dingen. merci op voorhand. D.
WPW Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Origineel bericht van: djee 1. Technisat multytenne twin 2. kathrein UFS 910 (hd ontvanger) 3. dreambox 600 pvr 1) Neem een t55 met 4 quads, 4 switches. 2) Technisat s2 HD of een tf7700hsci_usb/pvr 3) is wel aardig gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Patman Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 ik heb 1) zojuist gekocht en 2) in bestelling staan, over 3) kan ik weinig zeggen..lijkt me niks mis mee. Van dat hoge noorden en de multytenne...sja...ik heb ook 't ook gelezen, maar ook zijn er andere menigen (vanuit Groningen)... volgens mij prima schoteltje met prima ontvangst (Overijssel). DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Tonskidutch Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 2 + 3 weet je het zeker, dat je een HD-receiver naast een S-receiver (pvr ) wilt gaan gebruiken? om eventueel op te nemen kan de dm 600 pvr die hd beelden van de kathrein niet weergeven ik zag ook al voor de UFS 910 dat je op NAS kunt opnemen (netwerkopslag / netwerkschijf) dat lijkt me eigenlijk veel comfortabeler dus dan zou ik 2 kathrein nemen om het bij gelijksoortige beeldkwaliteit te houden als je prijs stelt op HD-uitzendingen opnemen en afspelen. (ook omdat je niet 2 systemen moet aanleren, dreambox en UFS, maar enkel je kunt concentreren op de UFS 910) de schotels is veel over geschreven mijn voorkeur zou de t55 zijn cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen