Gast zzzzzzz Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Zijn naast "TVE internacional" ook de andere zenders te ontvangen die de Spanjaarden zelf in Spanje kunnen zien ? Ik kijk regelmatig naar TVEi, maar ik vind de beeldkwaliteit zwak, volgens DVBViewer is dit maar 480x576. Zit TVEi ergens in een betaalpakket aan betere kwaliteit ? Enig idee of ze in Spanje zelf ook niet de volledige PAL resolutie doorkrijgen ?
Elwin Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 FTA Spaanse zenders op Astra 1 (19,2): o.a. TVEi, TV Galicia, TVC, TeleMadrid, Euskadi TV, Andalucia TV, Extremadura TV, Aragon TV, Popular TV, TV Canaria, Canal Club. FTA Spaanse zenders op Hotbird (13E): o.a. TVEi, TVE 24 Horas. Verder zijn op Hispasat (30W) een hoop Spaanse zenders FTA te ontvangen. Frequenties: Kingofsat - Spaans - Astra 1 (19,2) Kingofsat - Spaans - Hotbird (13E) Kingofsat - Spaans - Hispasat (30W)
Gast zzzzzzz Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 Tot Hispasat heb ik geen toegang. Ik ben ook vooral geïnteresseerd in de officiële Spaanse zenders van de openbare omroep. TVE internacional kan ik ontvangen op Astra1, Hotbird en Astra2, maar die resolutie ligt dus nogal laag. Vandaar dat ik mij afvroeg of de gewone Spaanse zenders ergens in een pakket zitten, en of TVEi ergens in betere kwaliteit te vinden is. Ik heb een Multytenne, dus heb toegang tot Astra1, 2 en 3 + Hotbird, maar geen Hispasat.
digitaal kijker Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 op hotbird zitten er een heleboel,maar achter een kaartje, of zijn dat de italiaanse,ik verwissel altijd met die 2. voor sommige zijn de spaanse altijd open Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker op hotbird zitten er een heleboel,maar achter een kaartje, of zijn dat de italiaanse,ik verwissel altijd met die 2. voor sommige zijn de spaanse altijd open Op Hotbird zitten voornamelijk Italiaanse zenders. Op Astra 1 zitten wel een hoop Spaanse zenders, weliswaar gecodeerd...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen