jeevanhoof Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 hoi, ik heb hier een Sony KV-A341 3E met ruis in het geluid. Als ik even naast het beeld afstem dan is het geluid wel goed. Heeft er iemand een idee waar ik moet zoeken, ik heb geen schema. Systeem staat op B/G maar kan ik niet veranderen wegens geen originele afstandsbediening. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
hansje2 Geplaatst: 9 maart 2008 Geplaatst: 9 maart 2008 dit zit in middenfrequent gedeelte. AFC is verlopen, waardoor je net naast de zender afstemt. dit moet opnieuw afgeregeld worden.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 maart 2008 Moderator Geplaatst: 10 maart 2008 Origineel bericht van: jeevanhoof hoi, Systeem staat op B/G maar kan ik niet veranderen wegens geen originele afstandsbediening. mvg B/G is voor nederland het juiste systeem. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Geplaatst: 10 maart 2008 hoi, bedankt voor de raad... Ondertussen het schema gevonden. Er zat een slechte verbinding in het MF blikje of in de stekker. Alles doorgesoldeerd en sindsdien geen problemen meer gehad dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen