Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben mijn aan het orienteren om software te kopen voor het maken van pakbonnen en facturen en voorraad beheer. Maar is er een weg die goed is die iemand aanraad.

Of is er goede gratis software te krijgen.

Satfreaked.

Geplaatst:

Gratis niet, maar in de afgelopen jaren heb ik zelf, toen ik de zaak nog had, veel gebruik gemaakt van Davilex Software.

Betaalbaar en de facturen kunnen direct in Davi Account verwerkt worden.

Ofwel, alles gaat geheel automagisch en je hoeft geen facturen door te boeken met het handje...

Aanrader !

Geplaatst:

Jij hebt ook altijd wel een oplossing Ozzo... smile

Wij hebben op de zaak wel Exact Online boekhouding en daarmee maak je ook facturen. Maar ik wil eigenlijk naar een uitgebreider systeem waarbij je ook Pakbonnen gelijk kan uitdraaien en eventueel voorraad beheer in hebt. Voorraad kan wel met exact maar geen pakbonnen bv, en de kosten zijn 52,- per maand en met wat bijleggen heb ik een heel mooi systeem die meer te bieden heeft denk ik...

Dus ik ben eigenlijk begonnen met uitzoeken en met een maand of wat wil ik over stappen. Maar ik kijk wel effe naar dat wat jij bedoelt.

Satfreaked.

Geplaatst:

Als je alles al in "exact formaat" hebt zou ik van de online versie naar de "pure" versie overgaan. Veel bedrijven waar ik mee gewerkt heb in de afgelopen jaren draaiden onder exact en hadden wél de mogelijkheid tot pakbonnen etc.

Als je alles onder exact draaid dan gaat volgens mij ook alles automagisch. Alleen is exact in aanschaf veel duurder.

Compleet pakketje van Davilex kostte een aantal jaren geleden 399,00 bij een officieel kantoor centrum (groothandel).

Kun je geen buil aan vallen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen