Moderator Matchless Geplaatst: 9 maart 2008 Moderator Geplaatst: 9 maart 2008 Ik ben bezig om een hauppauge nova-HD-S2 aan de praat te krijgen in mythbuntu 7.10 Deze loopt inmiddels en ik ben aan het proberen om een oude siemens dig. kabelkaart erbij te prikken. Deze doet echter moeilijk en ik moet na een vergeefse poging de drivers weer un-installen. Nu ben ik iedere keer linux opnieuw aan het installen wat een eeuwigheid duurt. Is er een manier om de drivers volledig eruit te halen zodat ik opnieuw kan proberen? Ik had al "make clean" en "make distclean" op de drivers geprobeerd maar dan krijg ik toch iedere keer weer problemen met de oude drivers als ik de nieuwe drivers test. De siemens kaart geeft al problemen met de firmware tijdens het starten. Iets van "dvb-ttpci: gpioirq unknown type=0 len=0 " fouten. De Saa7146 wordt wel geladen voor deze fouten en de hauppauge kaart werkt dan niet meer. Een av7110.c driver zou het probleem moeten zijn. Ik had een URL gevonden waar deze probs opgelost waren maar dan zou ik de kernel moeten aanpassen Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen