Spotvogel Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Ik meende me zo maar te herrinneren dat the Sailing Channel op Hotbird open was in het TPS-pakket???? Maar ik zie 'm nergens tussen staan? Ben ik gewoon abuis, is er wat veranderd?
Gast Digital IQ Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Misschien zijn ze vandaag gesloten?
Alfons Verbiest Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Origineel bericht van: Digital IQ Misschien zijn ze vandaag gesloten? Meestal toch op maandag?
Spotvogel Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Geplaatst: 10 maart 2008 Uhm, dat bedoel ik niet, ik kan 'm gewoon niet (meer) vinden op de Hotbird....
Alfons Verbiest Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Origineel bericht van: Spotvogel Uhm, dat bedoel ik niet, ik kan 'm gewoon niet (meer) vinden op de Hotbird.... Toch niet? Ik heb hem zelf via CDS en heb zojuist bij KingofSat gezocht op Sailing Channel. Hij vindt hem op meerdere satellieten, maar de Hotbird staat er niet tussen. Als hij er al ooit op gezeten heeft, is hij schijnbaar nu verdwenen. Groeten, Alfons
René Verbiest Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Dag Fons, Sailing Channel heeft terdege, in TPS, op de Hotbird gezeten, ik had hem al die tijd open, maar precies 2 weken na de start bij CDS, werd op de Hotbird de TP gesloten. Sindsdien niet meer in TPS, op Hotbird te ontvangen. Groetjes, René
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen