Ga naar inhoud


LCD-TV-tje van slechts 261cm


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik kwam afgelopen weekend een LCD-TVtje tegen van slechts 261cm diagonale afmeting.

 

Ik moet zeggen dat het beeld er verbluffend uit zag, maar het signaal kwam niet van de digitale kabeltuner, en ook niet van de satelliet. Blue read (of hoe je dat ook schrijft) stond er rechts onder verborgen.

 

Kosten van het LCD-schermpje was slechts een kleine € 80.000,-, maar helaas, of juist gelukkig zaten die niet in mijn portemonee.

 

Toen ik de verkopers er op aansprak wat het apparaat bij een digitale ontvanger zou doen was er één die wel eerlijk durfte te antwoorden, namelijk blokken kijken.

 

Het toestelletje was ook wat te groot voor mijn huis, laat staan dat ding ophangen.

 

82cm is voor mij groot zat, mijn wereld draait niet enkel om TV. wink

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Rekordc
Zo'n scherm heb ik ook gezien, kon je niet missen trouwens stond direct na de ingang, bij de media keten die niet gek is....


Klopt mijn vrouw werkt ook bij die keten en ik krijg ook nog 20% korting dus dan gaat er 16.000 euries af :D :D :D :D

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjonge dat dat nu pas word gezien... die dingen zie je toch overal bij de media.....

 

oud nieuws...

AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven

Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB

Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven

PS3- nick name JOSSIE-NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...