WilSat Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Ik heb hier een USB Smartmouse ( SM1 staat erop). Deze is gebruikt voor het electronicsch bankieren om de kaart te lezen. Ik probeer deze werkend te krijgen op mijn Debian servertje als kaartlezer, maar dat gaat (nog) niet werken. Weet iemand of dat kan en hoe ik dat moet doen??? Mvrgrt WilS@t
tux Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Wordt het apparaat wel herkend als device? (dmesg intikken in een terminal vlak na het inpluggen)
WilSat Geplaatst: 11 maart 2008 Auteur Geplaatst: 11 maart 2008 Ja, dat dan weer wel.. Maar verder word ik niet zoveel wijzer.
dolphs Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 lsusb (-v) ik ben benieuwd naar de vendor x productid .. Hersenspinsel wellicht ook nog ftdi en usb2serial modules inladen dat er dan wat meer mee te doen is? In CCcam kun je bijoorbeeld ook nog wat instellen: mouse phoenix etc ... Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
polle58 Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 vind je hier iets nuttigs bij?: http://damien.sauveron.free.fr/SmartCard-Howto.html
WilSat Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Geplaatst: 12 maart 2008 Polle58 Ik zal daar vanavond eens even naar kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen