satmad Geplaatst: 10 maart 2008 Geplaatst: 10 maart 2008 Mijn philips 5816/23 werkt niet meer na het patchen van update van de firmware. Wie in de regio Tilburg kan met oslink er nieuwe software erin stoppen?
Poetsdoekje Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Goegel maar eens op Oslink Netwerk, in Tilburg zit wel iemand die je kan en wil helpen en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Johan45 Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 satmad heeft een kleine maand terug al een aanbod van elembeetje Vult u rustig aan !!!
satmad Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Geplaatst: 12 maart 2008 Kijk al elembeetje op geen enkele pm of mail reageert dan zet ik deze vraag nog een keer op het board. Is't a simple
Johan45 Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Dan was het beter geweest om te reageren in je eerste oproep. Als je zelf ook geen informatie geeft blijft het gissen voor anderen. Vult u rustig aan !!!
elembeetje Geplaatst: 13 maart 2008 Geplaatst: 13 maart 2008 Hallo sadman Ik heb jou bericht wel gelezen,maar dit kwam een week later. Ik wil je alsnog helpen. Er zijn geen kosten aan verbonden. Alleen het gebeurd op eigen risico. Laat maar even weten of je nog hulp nodig hebt, want ik wil je nog steeds helpen. Ik neem aan, dat als iemand een probleem heeft en geen tv kan kijken, hij direct geholpen wil worden en niet na 7 dagen alleen maar vraagt wat de kosten zijn. Ik kan geen dag zonder tv en zou daarom direct geholpen willen worden en niet na 7 dagen. gr elembeetje
satmad Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Geplaatst: 14 maart 2008 Hallo elembeetje, Op de eerste plaats heel fijn dat je me kunt helpen, echter tv kijken kan ik nog steeds hoor, alleen dan via de kabel. Misschien is het verstandig als u mij een PM stuurt met de datum wanneer ik langs kan komen. Gr. Satmad
elembeetje Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Hallo Satmad Je hebt PM Groeten Henk(elembeetje}
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen