Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voetbalrechten terug bij de NOS

NOS Studio Sport gaat volgend seizoen de televisie-samenvattingen van de eredivisie weer uitzenden. De rechten voor de rechtstreekse radioreportages blijven bij NOS Langs de Lijn. Dat is op een persconferentie bekendgemaakt.

De NOS heeft voor beide programma's de rechten voor vijf jaar vastgelegd. Voor de rechtstreekse tv-uitzendingen komt een eigen kanaal, opgericht door de clubs, met in elk geval Endemol. Hoe dat eruit ziet wordt pas later bekend.

Studio Sport blijft zondagavond op de oude tijd van 19.00 uur. De NOS betaalt voor het totale pakket, inclusief de productie, 21 miljoen euro per jaar.

Bron Nos

Geplaatst:

laten we hopen voor de fans dat ze die ook verkopen aan de satzenders zoals sport 1 als ze meer willen zien dan de uitzendingen op nederland 2 in studio sport.

maar denk dat dit al meer of genoeg is zeker die studio sport uitzendingen of zien de nederlanders dat anders?????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:
Origineel bericht van: FEEDDXER
Voor de rechtstreekse tv-uitzendingen komt een eigen kanaal, opgericht door de clubs, met in elk geval Endemol.

Ai ai ai, ik zie ineens de hoop op HDTV vervliegen.

@Home/Ziggo deed nog de concrete uitspraak dat, als zij de rechten zouden krijgen, ze zouden beginnen met HDTV. Nu Endemol er echter weer bij betrokken is (die krijgen hun neus overal in lijkt wel), zie ik HDTV niet zo snel meer gebeuren. Endemol's activiteiten omtrent HDTV zijn nul komma nul.
Geplaatst:

Back to OLD SKOOL :D

Heerlijk weer de samenvattingen bekijken zonder die vervelende reclame onderbrekingen!!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Nou ik hoop toch wel dat ze het anders gaan doen als voorheen!

in een half uur de top3 uitzenden dan 20 minuten andere sport RECLAME-JOURNAAL-RECLAME en dan de laatste 10 minuten de rest van de competitie frown

Ik vond het nog niet zo slecht bij talpa en rtl.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Geplaatst:
Origineel bericht van: Greatone
Back to OLD SKOOL :D

Heerlijk weer de samenvattingen bekijken zonder die vervelende reclame onderbrekingen!!

Maar met 10 minuten reclame voor het 20u journaal, 10 minuten 20ujournaal en 10 minuten reclame erna.

Nee de publieke omroep is heilig wat betreft sport, natuurlijk.

Ben ik blij dat ik toch al bijna nooit voetbal kijk laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: SatWijchen

Dat zeg ik...die eeuwigdurende samenvattingen en gelul over de top drie sleep

M.a.w. dus eens met deze opmerking en helaas zullen we dan ook weer te maken krijgen met Mat Smeets mad

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Geplaatst:
Origineel bericht van: SatWijchen
Nou ik hoop toch wel dat ze het anders gaan doen als voorheen!
in een half uur de top3 uitzenden dan 20 minuten andere sport RECLAME-JOURNAAL-RECLAME en dan de laatste 10 minuten de rest van de competitie frown

Dat was bedoeld als kijkers vasthouden tot het eind van het programma. Dat is inderdaad hoogst irritant.
Geplaatst:

wat ik ervan gehoord heb, is tussen zeven en acht het voetbal.

dus zonder journaal en reclame.

Ik persoonlijk vind het een goede zaak, dan na elke wedstrijd de analyses.

Gewoon weer voetbal kijken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pinda
wat ik ervan gehoord heb, is tussen zeven en acht het voetbal.
dus zonder journaal en reclame.
Ik persoonlijk vind het een goede zaak, dan na elke wedstrijd de analyses.
Gewoon weer voetbal kijken.

Als ze het zo gaan doen dan is het perfect.
Gast Seven_of_nine
Geplaatst:

21 miljoen is best wel een schijntje. Als ik het even opzoek heeft de Mol destijds de rechten verworven voor 40 miljoen. Dan is de NOS best wel de lachende derde mbt het falen van Talpa. smile

Geplaatst:

Ongeacht de uitvoering vind ik dat er geen publiek geld gestoken moet worden in iets wat marktpartijen ook willen regelen.

Ik vind het overigens sowieso krom dat een groot deel van het profvoetbal, waarin miljoenensalarissen worden uitgekeerd, wordt betaald uit belastingen (denk aan agenten ter ondersteuning/begeleiding, financiële hulp van overheden aan clubs, uitzendrechten van de NOS etc) terwijl amateurclubs het zelf maar moeten zien te redden. Je kunt nog zo veel van voetbal houden maar de verhouding is eigenlijk zoek.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen