prutsie Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 De NOS heeft het voetbal op tv groot gemaakt. Toen het voetbal eenmaal groot was kreeg men bij de eredivisie c.v. eurotekens in zijn ogen en ging men de meest radicale eisen stellen. Het moest allemaal groter en gekker. De commerciele jongens dachten dit wel even te gaan doen. De afgelopen 5 jaar hebben de commerciele zenders, in opdracht van de eredivisie c.v. het voetbal professioneel om zeep geholpen. Nu is de eredivisie c.v weer terug bij af. Ik ben blij dat het voetbal weer is waar het thuishoort, maar ben bang dat de jongens van de eredivisie c.v. hun streken nog niet hebben verleerd. Het zou me weinig verbazen dat als de NOS het voetbal weer populair heeft gemaakt de eredivisie c.v. pogingen gaat doen de contracten open te breken en weer meer geld gaat eisen. affijn, we zullen zien. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
hotsummer Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 zijn er al speculaties i.v.m het hoe en het wat er gaat gebeuren met de satelliet uitzendingen van life matchen?????
kaelem Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Nee. Ze zijn nu aan het beramen hoe ze de live wedstrijden zoveel mogelijk geld kunnen laten opbrengen. Alleen maken ze al jaren 1 denkfout,een nederlander wil best ergens voor betalen maar ze willen meteen het onderste uit de kan. Dan krijgen die clubs toch wat minder geld moeten ze misschien afscheid nemen van 1 speler uit de selectie,scheelt al snel een paar 100.000 euros toch. Die hele KNVB vind ik als echte voetballiefhebber zowiezo een bolwerk waar niets en niemand een vinger tussen krijgt. Ik ben in ieder geval blij dat de NOS niet gezwicht is en toch de rechten terug heeft en gewoon de oude tijd van 19:00. Heerlijk zeg gewoon voetbal kijken zoals het hoort,zonder maandverband en chips reclame. Nu alleen nog hopen dat SBS ook niks meer krijgt met die stomme belspelletjes net voor de wedstrijd. Laan ze het gezicht zien van gullit,"wie is dit"...?? Lang leve de NOS -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast 3112 Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Wat gebeurt r eigenlijk met de live wedstrijd op vrijdagavond? Of bestaat dit "pakket" niet meer?
Gast PieterB Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Origineel bericht van: kaelem Alleen maken ze al jaren 1 denkfout,een nederlander wil best ergens voor betalen maar ze willen meteen het onderste uit de kan. Ik vind dat er nog een grote fout wordt gemaakt: Drie jaar geleden gingen de live-uitzendingen over van Sport 1 naar Tele 2. De liefhebber was hier de dupe van want men moest overstappen van het ene naar het andere abonnement, in veel gevallen moest men zelfs overstappen naar een heel ander platform (IPTV van Tele2). Nu er weer een andere aanbieder komt met de live-wedstrijden, moet de consument dus weer overstappen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu daadwerkelijk overstappen naar de nieuwe aanbieder (die er nog niet is). De vorige keer viel het aantal abonnee's van Tele2 behoorlijk tegen. Men denkt dat dat voetbal alles is, maar behalve de drie topclubs (ok, soms vier) is er weinig spanning en kan men de Nederlandse competitie toch niet vergelijken met sommige buitenlandse. Ik vind het helemaal niet gek dat er veel minder op is geboden dan drie jaar geleden, toen was het bod van de heer de Mol natuurlijk veel te hoog. De rest (Talpa) is geschiedenis....
Neptunus Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Die live wedstrijd van de vrijdag verdwijnt, die gaat naar het abo of pay per view pakket. Dat laatste pakket wordt breed uitgezet, dus op alle platforms en in vele vormen, dus per wedstrijd betalen of een digitale seizoenskaart. Ook wordt gedacht aan een koppeling aan een bestaande seizoenskaart bij een club (voor mij interessant). Ziet er allemaal veelbelovend uit, alleen vraag ik me af hoe ze het gaan oplossen met de bandbreedte, in het buitenland zijn er meestal negen kanalen beschikbaar maar dat gaat hier echt niet lukken, dan vervalt dus de opmerking "breed uitzetten op alle platforms"! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast edske Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 wat ik verwacht, is dat er op vrijdag geen wedstrijd meer is. En als die er al komt, is deze niet op het open net te zien. Hopelijk komt het eindelijk tot pay per view met mogelijkheden tot seizoenskaarten, uit en/of thuis of evt incidenteel. (maar ik ben geinteresseerd in een seizoenskaart). Ik verwacht dat er vwb uitzending niet veel zal veranderen tov dit seizoen, omdat het opzetten van een tweede sport 7 nogal wat tijd in beslag neemt.
edbe Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 hiep hiep hoi, gelukkig is het weer terug op de oude nest 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Littlesat Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 Kwa aantal kanalen gaat dat wel meevallen. Als ze het goed indelen dan hebben ze (de meeste rondes) maar 2 kanalen nodig... Zelf nu komt het zelfs voor dat je in een weekend met 2 kanalen slechts 2 wedstrijden niet live kunt zien... Dan heb je er 1 op vrijdag, 4 op zaterdag (waarvan 2 niet live), en 4 op zondag 12.30 en 14.30... Maken ze om 16.30 nog een slot met 2 wedstrijden dan is deze wedstrijd ook mooi om 18.30 afgelopen... en kan alles al live... Kwestie van indelen. Uiteraard lukt dit dan de laatste twee ronden niet... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen