Gast pcman Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 hoi iedereen heeft iemand deze firmware nog liggen de nieuwste. ben er een tijdtje tussenuit geweest en wil het weer oppakken alleen ik ben al mijn site kwijt :s dus als iemand mij die zou willen sturen zou dat prettig zijn gr. pcman
Gast bolli Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 @pcman, Dit is de versie die ik gister klaar heb gemaakt Deze heb ik voor je vanmorgen omgezet in Defiant naar de 1530 dus moet je maar even kijken of het bij jou ook werkt,want ik heb namelijk geen 1530 - 1530 (test) OFM M4 (ook Nederlands) - Recente Kanalenlijst (ook regio) - Geen EMU aanwezig - incl. uitleg =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed . 1530(test)_OFM_M4_Nederlands+Kanalenlijst.zip
Gast pcman Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 zal hem zo ffkes in mijn pioneer zetten en kijken wat hij doet gr. pcman
Gast pcman Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 hoi bolli helaas je firmware is niet goed hij laat geen tekst zien als je hem aanzet dus denk dat je er toch ffkes naar moet kijken gr. pcman ps heeft iemand voor mij intussen goede firmware die werkt
Gast bolli Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 @pcman, Als het goed is werkt deze =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed . 1530_M106a_Generator_EU.zip
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen