Ga naar inhoud


Hoe bedoel je opgelicht op een veilingsite.


kaelem

Aanbevolen berichten

Ach het ging ook maar om een paar tientjes.

 

Maar goed, dat zal ik ook nooit meer doen.

 

De gast in kwestie had een redelijk aantal posting

 

alleen nu is ie: MaartenS Ongeregistreerd met nul postings.

 

Hoe dit kan weet ik ook niet, maar kan iemand zelf zijn account

 

opheffen, zodat ie "met de noorderzon" hier op het forum kan

 

vertrekken ??

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn ervaringen met die bekende veilingsite zijn ook niet erg

goed. Een adverteerder geeft aan dat de ontvanger een CI heeft.

Was niet zo! Veilingsite reageert eingenlijk niet.

Een verkoper heeft geld ontvangen maar verstuurt het betaalde artikel niet (professionele verkoper),want zegt de betaling niet te hebben ontvangen. Veilingsite dreigt je account op te heffen, want: ze moeten provisie terugbetalen aan verkoper. Ze nemen onmiddelijk aan dat je niet hebt betaald en dreigen!

Later, na wat heen en weer sturen (met veel moeite overigens)

realiseren ze zich dat je wel hebt betaald maar laten de situatie zoals dat is. Ze verdienen meer aan de verkoper dan aan

mij. M'n account is dus niet geschrapt maar ik heb nog wel steeds een vieze smaak in mijn mond. Ale er behoefte aan is, wil ik best een site maken met de titel "veilingklachten" o.d.

Het best is te betalen met paypal maar veel handelaren werken

daar toch niet mee en verlangen betaling vooruit.

De veilingsite maakt het te moeilijk met hun klachtenprocedure.

Bekende oplichters zouden zowiezo geweerd moeten worden.

 

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Poetsdoekje
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Kijk even op http://pages.vuljewelbekendeveilingsite@dezeplaatsin.nl/help/tp/esppp-process.html. Afhankelijk van de feedbackscores kan je zwager 100 euro terugkrijgen.


Bij mij werkt de link niet

poetsdoekje

Kijk nog maar eens goed naar de link. smile

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak met met grote regelmaat gebruik van deze veilingsite.

Inmiddels iets meer dan 100 aankopen gedaan.

 

Koop alleen bij personen met een hoog tevrendenheids percentage en heb mijn voorkeur aan paypal betalingen.

 

Minder goede ervaringen, echter allen keurig opgelost.

1. Duits bedrijf in keukenproducenten, goede waarderingen, aankoop gedaan en betaald met pp kort daarna kreeg verkoper die oo een winkel in duitsland had slechte reacties, las dat winkel faliet was, pp claim ingediend, geld terug gekregen.

 

2. Een verkoper uit Duitsland met een turkse naam, goede waarderingen. Aankoop via eurogiro betaald, Na weken wachten nog niets binnen, reageere niet op emails, na het plaatsen van een negative reactie reageerd hij wel en stort het geld terug.

 

3. Nederlandse verkoper van 2e hands laptops en pc's

Per automatische incasso betaald, product ook ontvangen.

verkoper claimt bij veilingsite dat ik niet betaald heb, kopie van giro afschrift verzonden en claim ongerond verklaar.

Enig weken later doet een kennis bij dit berijf een aankoop, ook via automatische incasso betaald, ontvangt niets, geen reacties op email, leest dat het bedrijf faliet is, claim geld op grond van ten onrechte verichte incasso terug bij bank.

 

4. Bied op een product, tijdens de veiling wordt er door andere geboden op dit product, allen hebben een naam van 3 letters en twee cijfers, kreeg de indruk dat verkoper bood op eigen produkt.

Klacht ingediend bij veilingsite, na onderzoek blijkt klacht gegrond, biedingen kwamen via hetzelfde ip adres als verkoper.

 

5. Bij Nederlands bedrijf product gekocht, betaald via PP.

Kreeg dag later trackingcode, na enige dagen gaf site transporteur aan dat product was afgeleverd, had echter niets ontvangen ook geen bericht in de bus bj wie het was afgeleverd.

Bij wat buren die overdag vaak thuis zijn navraag gedaan, niemand had wat ontvangen. Contact opgenomen met verkoper, deze heeft opnieuw een product verzonden en heb ik ontvangen.

 

 

Wat mij opvalt is dat verzendingen vanuit Duitsland vaak langer duren dan verzendingen uit bv de VS, UK, Hongkong.

Wellicht dat de verzender of post aldaar wat minder grundig is

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaelem
Ja ik kan wel blijven kijken maar het is hier geen rad van fortuin toch.
Ik zie het nog steeds niet.

Ik mag de naam van de veilingsite hier niet noemen, dus die heb ik uit de URL moeten halen. Die moet je er zelf terug inzetten.
Origineel bericht van: kaelem
bedoelen en die bedoel ik niet hoor.

Nu begrijp je waarom ik de naam van de veilingsite had vervangen. wink En die bedoelde ik inderdaad, ik wist niet dat er een veilingsite is die nog bekender is.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Origineel bericht van: kaelem

Hij was de hoogste bieder op een tt 920 voor 180 euro.


Kost nieuw meer dan 400 euro... en het is een nieuw modelletje: Vragen om problemen lijkt me.

Je moet je zelf afvragen of je in zo`n geval zelf voor heling kan worden aangesproken.
Als je voor een onevenredig laag bedrag (en dat is naar mijn mening € 180,=) een dergelijk product koopt dan is het niet uitgesloten dat dit onder heling valt.
Er zijn gevallen bekend dat iemand een aantal (bijna) nieuwe fietsen voor weinig geld kocht en deze later mocht inleveren een een proces voor heling aan de broek kreeg.
Je moet in principe ervan uitgaan dat de dagwaarde van een product enigzins in lijn ligt tot het aankoopbedrag.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...