Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me wat meer vertellen over het upgraden van firmware bij de Matrix Reborn CAM ? Ik heb deze aangeschaft voor het bekijken van TV-Vlaanderen op mijn TT-Budget S2-3200. Dit werkt maar bij sommige kanalen krijg ik @ random storing (het zou ook aan mijn schotel kunnen liggen maar misschien heeft iemand soortgelijke ervaringen). De firmware versie is 1.0.1.0 (dacht ik).

Wat kan je eigenlijk nog doen met zo'n CAM ?

P.S. ik heb geen CAS interface, wel PCMCIA slot op m'n laptop.

Specs:

Asus M2N-MX

Athlon X2 4400+

TT-Budget S2-3200 met CI

Antec Veris Fusion 430 Black

MediaPortal (SVN)

• 1 maand later...

Geplaatst:

Met de matrix reborn valt nog wel het een en ander te openen momenteel, maar daar ga ik nu niet op in. Hij is te programmeren via de PCMCIA poort van je notebook. (ff googlen dus). En met de laatste hobby software werkt hij hier prima met een CDS kaart (dus hoogstwaarschijnlijk ook met een TVV kaart) in een Inverto IDL7000.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ezra
Met de matrix reborn valt nog wel het een en ander te openen momenteel, maar daar ga ik nu niet op in. Hij is te programmeren via de PCMCIA poort van je notebook. (ff googlen dus). En met de laatste hobby software werkt hij hier prima met een CDS kaart (dus hoogstwaarschijnlijk ook met een TVV kaart) in een Inverto IDL7000.

Met niet-hobby software doet hij het ook prima met officiële kaarten. En ik dacht dat je voor de eerste keer flashen ook een CAS ofzo nodig had, en dat pas als er één keer hobbysoftware opstaat je er met je laptop opkan.

Volgens mij was het juist dat de kaart met standaard software beter met officiële kaarten overweg kan.

Ik zou eerst de schotel maar eens bij proberen te stellen. Of kijk eens naar BVN en andere FTA zenders op dezelfde transponders, als je daar ook storing hebt weet je het zeker.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen