Gast 2harry Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 hoi, ik kan op mijn nokia n73 geen videos of filpjes zetten, realplayer geeft aan dat deze functie niet word ondersteund. wat kan ik doen om dit wel te kunnen gebruiken? wie kan me helpen! bedankt
Fiene56 Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Gewoon even naar een nokiasteunpunt gaan en het toestel laten updaten. (is kostenloos). Dan zou ie het weer moeten doen. Denk dat je per vergissing iets gedeleted hebt. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gekkenhuis Geplaatst: 12 maart 2008 Geplaatst: 12 maart 2008 Mischien handig even te vermelden welke type bestanden je gebruikt avi, 3gp, mp4, divx, enz enz. Want standaard word alleen 3gp en mp4 ondersteund, maar de andere kun je wel afspelen als je de player hier voor installeerd. Groetjes Gekkenhuis
Gekkenhuis Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 En ben je er nu al uit? lees niets meer in dit topic of het nu wel gelukt is of nog steeds niet. Groetjes Gekkenhuis
looney2 Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Zal wel te druk zijn met filmpjes kijken HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen