Ga naar inhoud


Caiw


Gast martin-br

Aanbevolen berichten

Gast martin-br

Ben al tijden aan het stoeien om een originele Caiw kaart aan de gang te krijgen in een db2 met newcs, cccam, gbox en de hele reut. De kaart wordt herkend en start goed op maar alles behalve fta's blijft donker.

 

Wie heeft dit werkend gekregen en kan mij weer een duwtje in de goede richting geven?

 

bvbd

martin

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast martin-br

Ja, ben ik ook al tegen gekomen maar helpt nog niets.

Ik had eerst nog een groene I maar die ben ik inmiddels weer kwijt. Ben momenteel bezig camd3 te proberen omdat ik met newcs en cccam niet anders dan "nok" zie.

Wie heeft dit werkend gekregen?

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even goed in de cccam.cfg naar de user sectie. Bij mij stond daar standaard een <rate>2</rate> tag in. Die er uitgehaald en de boel draaide als een zonnetje (maar dan wel bij @Home)

 

Die <rate> limiteerd het aantal verzoeken tot maar 1 per 2 seconden, en dat is te weinig.

 

Kijk ook eens goed met verbose logging wat de reden is voor een NOK.

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast martin-br

Tsjaa, 't blijft puzzelen.

Wat bedoel je precies met verbose? Ik start cccam met -dv, is er een manier om nog meer te zien voor debug?

Ik vind het raar dat ik helemaal geen meldingen krijg over de CW's of wel of niet kunnen decoden, het lijkt wel of gbox of newcs met cccam niet in de stream naar de uitgaan zijn gelinkt. Met camd3 krijg ik steeds een "Fehler beim initialisieen", raar wat met newcs of gbox gaat dat 123?

Iemand nog ideeen of suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...