Ga naar inhoud

Siemens vaat wasser se 65560

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Siemens vaat wasser se 65560/fd7911

Vande week bij ons een breuk in de hoofdwaterleiding.

Terwijl mijn vaatwasser aanstond.

Ik krijg nu: alle ledjes branden en de pomp gaat draaien zodra ik hem start. Display geeft 88 aan.opvang bak gecontoleerd geen waterlekkage!(module kort geleden vervangen)iemand een idee?

Geplaatst:

Reset? Kijk even op klusidee.nl/witgoed

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Daar heb ik al even gekeken.Ik ben bang dat de motor vastgelopen is .Hij zat halverwege het progamma toen de water toevoer stagneerde .Zodra ik hem nu start branden alle ledjes en draaid de afvoer pomp.En reageert hij nergens meer op,kan ook niet resetten.

Hij is 8jaar oud totaal al 300euro aan rep gekost. Misschien tijd voor een nieuwe.bedankt voor respons. groeten

Geplaatst:

Motor gecontroleerd is ok. Misschien toch weer de Module /print (was toch al weer een paar jaar geleden)Wel vreemd dat alle ledjes gaan branden. En de machine geen storing code geeft.

Geplaatst:

Mischien even de niveau regling nazien.

Er zit vast een water level/luchtdrukschakelaar met slangetje in.

Verstopte slang of vastzittendcontact in drukschakelaar.

Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3

Geplaatst:

Op ask a owner .com kreeg ik volgende antwoord:

Ik denk dat het toeval is dat er net iets met de waterleiding is geweest....tenzij....

de machine water wil nemen, daarom het ventiel open zet, maar er geen water gaat lopen.

Als dan het ventiel te warm wordt...(stromend water koelt...) kan deze doorbranden, en zoiets geschied altijd met een inductieve spanningspiek, waardoor componenten op de module kapot kunnen branden.

Open je module en kijk of er een triac of weerstand defect is, zie bijlage.

Vervang het veroorzakende onderdeel en dan pas de module, anders blaas je de boel misschien weer op.

Succes

.......hier dus maar even naar kijken. groeten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen