D.Quijote Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Geplaatst: 28 maart 2008 Het is allemaal een beetje moeilijk hier in Spanje, die Nederlandse pc techneut die ik ken krijg ik niet te pakken, en om de hele handel naar een Spaans bedrijf te brengen schiet ook niet op om dat ze geen Engels of Nederlands kennen. Wat wel vreemd is dat die HD er pas 1 jaar inzit. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
WPW Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Mja, 1. een virus in je bootsector(of een AVscanner die daar scant) 2. HDD die aan het overleiden is 3. ram module die slecht contact maakt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Tonskidutch Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 driveclone3.1 had exact dezelfde waarschuwing blue screen of death al meerdere keren driveclone gevonden geinstalleerd gebruikt om image te maken naar nieuwe hdd die als ide slave eraan hangt hdd gewisseld en slave master gemaakt allemaal weer in orde fijn van driveclone is dat ook als trial de copy gemaakt kan worden. moet je ook zonder techneut kunnen dus. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
theparasol Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: WPW Mja, 1. een virus in je bootsector(of een AVscanner die daar scant) 2. HDD die aan het overleiden is 3. ram module die slecht contact maakt. Nu moet je echt kappen hoor: 1. virus: wat een onzin!!! 2. De disc is al stuk 3. no way! Het is niet grappig meer dat je deze ernstig hulpbehoevende gebruiker met je technische imponeergedrag zo lang laat zoeken en hoop geeft op een andere oorzaak dan zijn harddisk. @don: Hoe langer je door blijft werken met deze brakke installatie hoe groter je uiteindelijke probleem wordt. Straks kan zelfs als je alles cloned naar een gezonde disc het os instabiel blijken, dit komt bv doordat het os system files naar bad blocks schrijft. Nog een tip voor clone die ook goed zijn best doet voor badsectors: copywipe (freeware)
WPW Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: theparasol Nu moet je echt kappen hoor: 1. virus: wat een onzin!!! 2. De disc is al stuk 3. no way! 1. is een geregistreerde/wel bekende oorzaak voor deze stop melding 2. dat zij ik al eerder http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1480259#Post1480259 wat nog steeds niet zegt dat de HDD 100% kapot is 3. is ook een geregistreerde/wel bekende oorzaak voor deze stop melding gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
theparasol Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Bekijk logboek.jpg hij post deze toch niet voor niets hoop ik! wacht hier dan staat hij direct in de picture: En let vooral op de tig keer disk error log...
WPW Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: theparasol Bekijk logboek.jpg hij post deze toch niet voor niets hoop ik! Nee, maar dat liep na het verzoek om een foto van de stop message en voordat de foto was geplaatst, het logboek zegt ook niet alles, afhankelijk wat de stop meld icm. logboek meldingen kom je op 1 a 3 opties uit, welke is dan een kwestie van uitwisselen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
D.Quijote Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Geplaatst: 28 maart 2008 Na de problemen van vandaag geen enkele foutmelding in het logboek te vinden. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
theparasol Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 I rest my case.... ben blij dat jij de microsoft examens niet geeft danwel vragen voor samenstelt.
theparasol Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Origineel bericht van: D.Quijote Na de problemen van vandaag geen enkele foutmelding in het logboek te vinden. Ach, die harddisk mankeert ook helemaal niets. Ik denk dat de disc gewoon wat te warm wordt in het zonnige spanje en daarom af en toe zonder overleg een siesta neemt
Gast Richard7 Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Gooi dit ook maar even op zonder de hele thread nog eens na te pluizen maar: heb je gekeken of er misschien nieuwe(re) drivers beschikbaar zijn voor IDE/SATA (weet niet hoe dit werkt bij Medion). Deze suggestie vanwege dit stukje
theparasol Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Als je alles doorgelezen had zie je dat don ook al eens beschreven heeft dat de computer niet voorbij de bios komt omdat de hdd zich niet meldt...
Gast Richard7 Geplaatst: 29 maart 2008 Geplaatst: 29 maart 2008 Volgens mij had ik daarop zelfs al gesuggereerd een andere HD te halen
theparasol Geplaatst: 30 maart 2008 Geplaatst: 30 maart 2008 me too, problem solved zou je dan mogen verwachten....
D.Quijote Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Geplaatst: 30 maart 2008 Deze week komt mijn pc techneut langs, systeem loopt nu zonder fouten tenminste vandaag Morgen kan het weer heel anders zijn. Ik zal hem wel even jullie reakties van te voren laten lezen, dan weet hij alvast wat er aan de hand is. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen