Ga naar inhoud


Opstartprobleem dsr 2210


Gast Erik1966

Aanbevolen berichten

Gast Erik1966

Hallo,

 

Na de update van de nieuwe EPG en update naar firmware 60 start de decoder op en er is beeld, maar duurt het enkele minuten voordat ik kan zappen.

 

Dan krijg ik wisselend de nieuwe of de oude EPG te zien.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Bij voorbaat dank,

Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites


Elke keer voor je de decoder uitzet, deze op Nederland 1 zetten.

Bij he aanzetten verschijnt dan even de melding "Bezig met opstarten", en daarna 'werkt' de boel.

Terug naar de oude EPG kan volgens mij niet...

 

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe epg is er uit te halen op de volgende manier(gelezen op ander forum): De ontvanger uitschakelen, smartcard verwijderen, de ontvanger inschakelen en 3 minuten aan laten staan(langer mag ook), de ontvanger weer uitzetten, smartcard terugplaatsen en weer inschakelen.

Op deze manier is het bij mij gelukt om de nieuwe epg er uit te halen, maar de opstartproblemen zijn gebleven. Dit zit waarschijnlijk in de nieuwe firmware(versie 60). Deze is volgens cds alleen door een dealer terug te zetten naar een oudere versie.

 

groeten, supersnail.

 

Groeten, Supersnail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Erik1966

Bedankt voor jullie reacties!

 

Ik denk dat ik maar op een update wacht.

Hoe kom ik eigenlijk te weten waneer er update's zijn?

 

Groeten,

Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje opletten op internet, of af en toe voor de lol je decoder zichzelf laten updaten en kijken of er een nieuwere versie in staat.

Soms staat het op de website van CanalDigitaal, soms op die van TV-Vlaanderen, en soms op de website van een dealer. In de meeste gevallen staat het dan ook wel ergens op Sat4All smile

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontvanger ook een 2210 van mijn ouders start ook slecht op en blijft regelmatig hangen, heel vervelend dus die nieuwe firmware.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...