Ga naar inhoud


[7025] LT - The Fourth (R)evolution


Radix

Aanbevolen berichten

wat me begint te ergeren is als er een opname start de mededeling zo groot in beeld komt en het beeldscherm zo fel kleiner in een hoekje komt te staan

kun je ergens in de image dit terug zetten zoals het in andere image is, met gewone mededeling op het scherm

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Bambike
wat me begint te ergeren is als er een opname start de mededeling zo groot in beeld komt en het beeldscherm zo fel kleiner in een hoekje komt te staan
kun je ergens in de image dit terug zetten zoals het in andere image is, met gewone mededeling op het scherm

Je kan deze melding wel weglaten, dit kun je veranderen in de /usr/lib/enigma2/python/RecordTimer.py

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Happy2000
Origineel bericht van: Bambike
wat me begint te ergeren is als er een opname start de mededeling zo groot in beeld komt en het beeldscherm zo fel kleiner in een hoekje komt te staan
kun je ergens in de image dit terug zetten zoals het in andere image is, met gewone mededeling op het scherm

Je kan deze melding wel weglaten, dit kun je veranderen in de /usr/lib/enigma2/python/RecordTimer.py


Kun je ook aangeven wat ik in dat bestand moet veranderen ??

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zolder
Hoi
Doe het nooit, vragen om hulp, maar deze keer krijg ik
het niet voor elkaar. mad
Wil Gbox inst. op LT - The Fourth ®evolution 7025 maar na 3 dagen klooien blush
nog geen resultaat.
Kan iemand mij uitleggen hoe? (lieft per mail adsl661980@tiscali.nl )
Alvast bedankt. Zolder (Ron)

adsl661980@tiscali.nl


Het volgende topic al gelezen hoe het moet ?

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1349217/fpart/1

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fabian
@Happy2000,

Heb je jouw Recordtimer bestand nog? Link werkt namelijk niet meer.

Heb hem er even weer opgezet.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Happy2000
Origineel bericht van: Fabian
@Happy2000,

Heb je jouw Recordtimer bestand nog? Link werkt namelijk niet meer.

Heb hem er even weer opgezet.

Is deze ook in andere images te gebruiken ?
Had graag een héél kleine melding gekregen als er een opname start. Is dit mogelijk ??

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: teo1966
niet helemaal zit nog een foutje in denk ik ????
root@dm7025:~#
root@dm7025:~# cd /tmp
root@dm7025:/tmp# ipkg info dreambox-dvb-modules
[bladibla]
Status: install user installed
Architecture: dm7025
root@dm7025:/tmp#

Is dit niet via een patch of een update te doen? Of een nieuwe image plaatsen die de oude drivers bevat?

Ik merk overigens alleen iets van vertraging bij bepaalde kleuren. Heel gek. Ik zag het bv bij Paul de Leeuw als de camera van links naar rechts gaat en de Leeuw met een fel rood of roze shirt staat. Die felle kleur hapert dan. Ander camerastandpunt heeft er dan ineens geen last van (verder weg). Vanmiddag zag ik het ook bij F1, de pitstop van McLaren met dat fel rood/oranje Vodafone logo. Verder heb ik nergens last van eigenlijk; alleen met die felle kleuren.

Ik kijk op een Panasonic 42" plasma. 7025 aangesloten over component.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast beekware

Sja..

 

Ik heb sinds vandaag een DM7025+ in de huiskamer staat met 2 Cable Tunners en na wat stoeien is het gelukt om Gemini 3.30 erop te krijgen. Was ik gewend op de DM500C :D

 

Ook netjes de handleding voor Barry Allen 4.4.9 uitgevoerd en het LT image op CF gezet. Echter heb ik wazig beeld met dit image, ook het beeld valt buiten het scherm aan de linkerkant. Vooral aan de rechterkant. Hoe kan ik de oudere driver(s)installeren in dit image confused Met Gemnini heb ik prima en netjes beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...