Ga naar inhoud


[7025] LT - The Fourth (R)evolution


Radix

Aanbevolen berichten

!!!! IMPORTANT NOTE !!!!

This image is stretching the specs of the good old 7025 quite heavy so it is strongly recommended to setup a SWAP-file of at least 32MB on a CF card as soon as possible. We have worked hard on decreasing memory usage (see skin-loading-patch above) to make this as stable as possible...but we strongly advice you to use a SWAP-file for best experience.

!!!! IMPORTANT NOTE !!!!

 

 

Hoe maak ik een swap file van 32 GB aan?

 

Renzie

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Have fun...and don't forget...this release needs a CLEAN FLASH INSTALL, i.e. no multiboot is tested or supported by LT.

 

 

Werkt goed (met Barry Allen) op CF.

 

Gr.

DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63")

DM 800HD, OpenPLi® , CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
!!!! IMPORTANT NOTE !!!!

This image is stretching the specs of the good old 7025 quite heavy so it is strongly recommended to setup a SWAP-file of at least 32MB on a CF card as soon as possible. We have worked hard on decreasing memory usage (see skin-loading-patch above) to make this as stable as possible...but we strongly advice you to use a SWAP-file for best experience.

!!!! IMPORTANT NOTE !!!!

 

 

Hoe maak ik een swap file van 32 GB aan?

 

Renzie

 

Dat viel mij ook als eerste op!

Lekker duur zo'n CF card van 32mb.

Kan toch ook wel op HD of is dit te langzaam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is zo'n swap file voor nodig? ik heb gezien dat in het LT menu bij extras een swap file manager zit waarmee je een swapfile kan aanmaken welke op de CF of HDD geplaatst kan worden.

 

waarom zou ik dat willen?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Freddy Hooge
Citaat:



Hoe maak ik een swap file van 32 GB aan?

Renzie


Dat viel mij ook als eerste op!
Lekker duur zo'n CF card van 32mb.
Kan toch ook wel op HD of is dit te langzaam?


Je hoeft geen cf kaart van 32 mb erin te stoppen, alleen een swapfile van minimaal 32mb grootte op een cf kaart aan te maken, dat kan via het LT-menu -> extra -> Swapfile Manager

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast smarty-77

Wat ik me nog een afvraag met dit image is: op welke stand moet mijn LCD scherm staan.

 

Ik hem nu het probleem dat als het beeld hard van links naar rechts beweegt (camera van links naar rechts) dan zie je in de zijkanten van het scherm dat het beeld niet mee kan komen.. Het beeld blijft als het ware plakken (moeilijk uitleggen). Komt dit bekend voor bij sommige van jullie...

 

Nu dacht ik misschien is de "altijd 16:9" niet correct en dat dan het geresized word en dat het daardoor met snelle bewegingen het beeld niet goed opgebouwd worden...

 

Ik heb dit niet met mijn DVD speler of xbox 360... dus ik vermoed dat het wel aan de dreambox ligt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd verschijnsel, heb er hier geen last van.

Ik heb hem op gewoon 16:9 staan.

 

Voor de mensen die nog benieuwd zijn naar de burn2dvd optie dit werkt goed, zowel een iso maken (hij maakt dan een vob, m2v en een vob bestand).

Onder tussen kun je gewoon tv kijken.

 

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het eerst heb ik eens wat foto's mijn harde schijf gezet, maar het duurt nogal lang om van de ene foto naar de andere te zappen, is dit normaal?

 

Verder super image, minpuntje vind ik het menu van de opnames, ik heb liever een volledig scherm zonder pig.

Iemand al DVD van mediacenter functie al geprobeerd?

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...