Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Vanmorgen kreeg ik per post van Canal Digitaal een aanbieding voor het nieuw ontwikkelde Recreatie-pakket.

Je kan het Recreatiepakket krijgen voor 59,95 en dit pakket loopt dan van 21 maart tot 21 september, een half jaar dus.

De inhoud is gelijk aan het Basis-pakket, maar na 21 september beperkt het zenderaanbod zich tot Nederland 1, 2 en 3!!!!

Volgens mij betekent dit het einde van het Settopbox-pakket, dat ik al 5 jaar heb.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

Zul je het toch nog eens moeten lezen.

Je veronderstelling is onjuist namelijk.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:

Citaat:
Meer zenders in de zomer en minder in de winter?

Met het Recreatie-pakket kijkt u in het recreatieseizoen

6 maanden lang naar uw favoriete zenders en in de wintermaanden betaalt u helemaal niets.

U kunt genieten van alle zenders in het Recreatie-pakket van 21 maart tot 21 september en u betaalt alleen tijdens de maanden in deze periode.

Na 21 september beperkt het zenderaanbod zich automatisch tot Nederland 1, 2 en 3 en de vrij te ontvangen zenders. Hier hoeft u niets voor te doen en dit brengt geen extra kosten met zich mee.

rekreatiepakket is speciaal voor vkantiegangers ed.

JKe betaald dan 6 x 9,99 euro voor het basispakket in de zomermaanden. In de wintermaanden betaal je niks.

De tegenhanger is het basispakket, daarvoor zou je dan 12 x 8,95 betalen. Als je alleen op de camping kijkt is het rekreatiepakket dus mogelijk een goede keus.

Het settoppakket staat hier helemaal los van, en blijft gewoon bestaan, voor zover ik kan zien op de site.

Geplaatst:

Ik denk toch echt dat dit een schot voor de boeg is, want Canal Digitaal kent mijn smartcard nummer, dat staat n.l. al ingevuld op de aanvraagcoupon.

Het zou me niets verbazen als het Settopbox-pakket er na de zomer gewoon uit gaat!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

Het settop-box pakket blijft nog gewoon bestaan.

Ze doen je nu alleen een ander aanbod met extra zenders.

Uiteraard hopen ze dat je het vergeet of dit nieuwe recreatie pakket wilt houden.

het gekke vindt ik wel:

In het Recreatie pakket zitten dezelfde zenders als het basis pakket, maar is wel 12 euro duurder per jaar.

Dat doet toch niemand?

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Geplaatst:

Nee hoor. Het automatisch invullen van pesoonlijke gegevens op formulieren, zowel op paier als digitaal, is aangekondigd als een service voor de klanten in de laatste nieuwebrief.

CD is eindelijk sinds jaren actief bezig om klanten tegemoet te komen, dus al die achterdocht lijkt me onnodig.Het gaat dan misschien met vallen en opstaan, maar toch.

Settopbox blijft bestaan. Het kost intussen 4,16 per maand, en met dat bedrag kunnen ze er waarschijnlijk wel wat aan verdienen. Velen hebben dit abo op een 2e smardcard.

Geplaatst:

Citaat:
In het Recreatie pakket zitten dezelfde zenders als het basis pakket, maar is wel 12 euro duurder per jaar.

Dat doet toch niemand?

Onjuist.

Rekreatiepakket kost 6 x 9,99

basispakket kost 12 x 8,95

Het rekreatiepakket heeft een heel duidelijke doelgroep

Geplaatst:

Het zijn nog boeven ook,ik heb een seca en een irdeto kaart.

De aanbieding is alleen voor de seca kaart....!!!

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:
Origineel bericht van: AEO
Ik denk toch echt dat dit een schot voor de boeg is, want Canal Digitaal kent mijn smartcard nummer, dat staat n.l. al ingevuld op de aanvraagcoupon.
Het zou me niets verbazen als het Settopbox-pakket er na de zomer gewoon uit gaat!

Je slaat de plank helemaal mis:

Ik heb ook zo brief gehad, betreffende een irdeto 2 met alleen ned 1,2 en 3. Het is gewoon een stuk reclame. Niets meer en niets minder.
Tsja, sommigen lezen die brief ook niet goed.
En ja, je staat bij hun ( canal digitaal ) geregistreerd via het smartcardnummer. Dat is dus de reden dat je smartcardnummer in die brief staat.
Dus geen paniek !!

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.