Ga naar inhoud


Vertraging in DB 7000s


maupy

Aanbevolen berichten

Gebruik een DB7000s met Pli- Iolitein de flash en op CF card ook verder gebruik ik Ccam 2.08 en ccam3-8.98 en Newcamd 6.10b.Standaard cam is ccam 2.08 provider is dezelfde maar per kanaal gebruik ik verschillende, voor Canal+ Newcamd voor Premiere camd3.Alles loopt mooi en snel tot dat ik overga op een zender met de ccam3-8.98 en weer terug wil naar een zender waar ik Newcamd gebruik. Na een tijdje wordt alles ontzettend traag in het overschakelen en op het laatst slaat de image vast. Moet dan opnieuw opstarten en dan loopt het weer goed. Kent iemand de oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom werken met drie verschillende emu's ? ( newcamd, camd3 en CCcam )

 

CCcam kan prima overweg met een seca 2 kaart. ( eigenlijk nog beter dan newcamd ). En met CCcam zijn er ook educatieve mogelijkheden.

 

Vermoedelijk door veel te wisselen van emu, loopt jouw /var te vol. Of jouw /var is in deze configuratie al te vol.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn var op de CF staat op 44%, moet toch goed zijn. Premiere werkt alleen met camd3-8.98 en canal+ alleen met Newcamd. Verder krijg ik met Newcamd ook een hinderlijke 50 HZ bromtoon. Moet ik alles kunnen laten draaien op alleen ccam 2.08?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles op ccam geprobeerd en inderdaad dat lukt als ik hem aan het internet hang maar als ik hier op de camping niet met het internet verbonden ben, werkt alleen newcamd op canal+. Kan niet continu op internet blijven hier. Als ik weer thuis ben is dit dus de oplossing maar moet me nu redden met newcamd en ccam in combinatie, werkt wel iets trager en blijft dus vastlopen en brommen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles opnieuw geinstalleerd (Ccam 2.08 + Iolite)en alles alleen op ccam laten draaien, zoals je adviseerde en nu werkt het en supersnel. Ik zal toch ergens wat niet goed gedaan hebben. Hopelijk blijft het nu ook snel. Bedankt voor advies. Groetjes, maupy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...