Jan Ambers Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Met het verlof in het vooruitzicht denk ik eraan om een reisroute te plannen, waar je diverse opties kan ingeven: via's en tol/no-tol, korste, economisch enz... Maar Viamichelin is veranderd en ik kom niet aan m'n trekken, welka andere programma's zijn ook even goed?
Gast wanderer Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 heb je deze al gehad? http://www.autoroutes.fr/ tis ff zoeken, maar je kunt daar dacht ik verschillende via via achter elkaar ingeven
looney2 Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Of mappy.be Kun je ook proberen. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast wanderer Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 en dit is wel geen routeplanner maar wel erg nuttig http://www.bison-fute.equipement.gouv.fr/diri/Accueil.do
Zilverster Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 @Jan Ambers, Nog nooit van Tom gehoord ........... Prettige dagen toegewenst, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
bavo27 Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Ook een hele goeie is : www.routenet.be Gr. "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Rocketscientist Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Er is een Duits tijdschrift dat deze maand als bijlage een roueplanner heeft voor op de pc. Kan je in alle rust offline jouw route uitrekenen. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Jan Ambers Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Geplaatst: 7 juli 2008 Wie heeft er al een goede routeplanner waar de keuzemogelijkheid TOL VERMIJDEN een optie is en toch goede router?(Frankrijk) Was vroeger op viamichelin, maar is gewijzigd!
slider Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 http://www.touring.be/nl/vrije-tijd/onderweg-verkeer/routeplanner/index.asp met deze kun je tolwegen vermijden aanvinken,ook berekend hij tolkost en brandstof prijs voor het hele traject. slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Gast Pacman Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Origineel bericht van: Zilverster @Jan Ambers, Nog nooit van Tom gehoord TomTom is zeker niet te koop in Belgie.
WPW Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Awel is dat te koop alleen heet dat anders, toef toef gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
exciter Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Route 66 kan dit. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Jan Ambers Geplaatst: 8 juli 2008 Auteur Geplaatst: 8 juli 2008 Gevonden, via: //old.viamichelin.fr Koop me met dat geld liever een vat wijn dan die péage Ik gebruik nog altijd liever de kaart dan dat tamtam en gps gedoe, zo leer ik het land kennen! Bovendien als de electronica faalt of gepikt wordt: tja daar sta je dan... Tot ziens in de Pyrenëen op een of andere bergtop!
Gast fatfreddy Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Als er weer eens wat veranderd is heb je aan je routeplanner ook niets dan kun je net zo goed gelijk een recente michelingids nemen.
marco24 Geplaatst: 8 juli 2008 Geplaatst: 8 juli 2008 Citaat: Als er weer eens wat veranderd is heb je aan je routeplanner ook niets dan kun je net zo goed gelijk een recente michelingids nemen. tja , voor de snelweg heb ik ook altijd de anwb kaarten voor als de navigatie er mee op zou houden. maar stadsplattegronden van europa heb ik niet , en zie je jezelf al rijden met zo'n stratenboek op je schoot. nee geef mij maar (pda)navigatie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen