Ga naar inhoud


Echostar 3600 & Magic Module


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een Magic Module in mijn Echostar 3600.

Ik heb eeen heel blokkerig beeld. (alsof er een slecht signaal is)

Wie heeft ervaringen met de combinatie 3600 en de magic module, of wie heeft een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je alleen de magic erinzitten, of ook nog een andere ci erbij.

volgens http://magic.das-schmeckt.com/home.php?page=Receiver/Echostar zou het op de 3600 goed werken, alleen er wordt melding gemaakt dat bij een 3000-via problemen waren.

heb je verder wel de laatste versie (pentacrypt 1.0) in je magic module staan, en niet een oude versie.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan je de MM omruilen voor de MM met Ver: 1.02....Ik heb bij de Echostar3000IPvia vastgesteld dat met penta deze problemen zich niet meer voordoen.

En de 1.01 met penta (en dezelfde 5in1 file) nog wel in lichte mate.De 1.01 loopt overigens probleemloos in tal van andere decoders,..maar daar ben jij natuurlijk niet meegeholpen

"het daghet in het Oosten, het lightet overal;

hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Zoals ik al eerder heb beschreven werkt de Magic (versie 1.02) bij mij op een Echostar 808 goed, geen blokkerig of uitvallend beeld. Omdat de 808 en 3600 allebei zo goed als dezelfde software hebben zou je het kunnen proberen met een 1.02 module.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...