Spiderman1974 Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Hallo mensen, Wie kan mij in het kort uitleggen hoe ik een nfs share kan maken vanaf mijn Dreambox naar mijn MythBuntu pc zodat de opnames daar geplaatst worden? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
verkerkbr Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: Spiderman1974 Hallo mensen, Wie kan mij in het kort uitleggen hoe ik een nfs share kan maken vanaf mijn Dreambox naar mijn MythBuntu pc zodat de opnames daar geplaatst worden? Beste Sp-man, dit onderwerp is al meerdere keren aan de orde geweest. Ik heb zo nodig hierover de nodige info beschikbaar. Die kan ik wel even op een pm zetten. Stuur maar even een berichtje, dan zal ik dat beantwoorden. Groet, Bram
Spiderman1974 Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Geplaatst: 14 maart 2008 Origineel bericht van: verkerkbr Origineel bericht van: Spiderman1974 Hallo mensen, Wie kan mij in het kort uitleggen hoe ik een nfs share kan maken vanaf mijn Dreambox naar mijn MythBuntu pc zodat de opnames daar geplaatst worden? Beste Sp-man, dit onderwerp is al meerdere keren aan de orde geweest. Ik heb zo nodig hierover de nodige info beschikbaar. Die kan ik wel even op een pm zetten. Stuur maar even een berichtje, dan zal ik dat beantwoorden. Groet, Bram Hey Bram, Super, ik heb je een pm gestuurd. Alvast bedankt. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen