joe-joe Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 hallo,iemand ervaring met deze tv s,in het bijzonder met de digi-box(vermoed dat deze defekt is)
topie Geplaatst: 14 maart 2008 Geplaatst: 14 maart 2008 wat is de klacht?? mvg, marcel Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)
Moderator Matchless Geplaatst: 14 maart 2008 Moderator Geplaatst: 14 maart 2008 @joe-joe beetje duidelijker omschrijven van het probleem. Je kan moeilijk geholpen worden met alleen een regel : mijn tv doet het niet,wat is kapot? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
joe-joe Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Geplaatst: 15 maart 2008 hallo ja dat weet ik ook wel,maar ik weet vrijwel zeker dat het in de digi-box te doen is ,vandaar mijn oproep!!maar goed ik zal de volledige klacht van het toestel nog eens beschrijven start volledig normaal op,alleen gaat van naar zwart beeld ,geen geluid,,via video(scart),zelfde zwart beeld ,wel geluid,osd werkt,pip werkt zonder geluid ,ik ken wel iets van tv herstellen dus dingen als slechte solderingen,g2 opendraaien,aan zulke antwoorden al zijn ze ook zo goed bedoeld,heb ik helaas niets gr joe
Steve Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 wat is de error code die je uitleest in het service menu ?
joe-joe Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Geplaatst: 15 maart 2008 daar heb je ,vermoed ik de originele afst bed voor nodig en die heb ik niet,wel een universele maar volgens mij kan je daar niet mee in de menu geraken!
Snurker Geplaatst: 15 maart 2008 Geplaatst: 15 maart 2008 ik dacht dat je iets van TeeVees afwist ?? Snurker (Repair Teacher) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
joe-joe Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 laat maar jongen,als jij zo n genie waart zou je op een zaterdagavond om half 8 ook niet op forums zitten te zoeken,he je kan je naam misschien beter veranderen in weetal!!! en in leuven op de universiteit gaan lesgeven!
Steve Geplaatst: 16 maart 2008 Geplaatst: 16 maart 2008 Knippeert de stby led ook niet in een bepaald ritme ??zie bijlage errorcode.pdf
joe-joe Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Geplaatst: 16 maart 2008 neen steve,de led knipperd niet,bij gewoon gebruik,ik zal met de originele afst bed in de error menu moeten geraken hopelijk krijg ik die spoedig,dan laat ik je wel iets weten gr joe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen